| کد خبر: 31437 |

بازدید از مراحل تکمیلی آزادراه قم –گرمسار

تین نیوز | در بازدید از مراحل تکمیلی آزادراه قم –گرمسار مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام تسریع در آماده  بهره برداری نمودن  این آزادراه گفت: کیفیت قربانی سرعت نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در آخرین مراحل تکمیلی آزادراه قم-گرمسار، دکتر باقری مشاور وزیر بهمراه حسن نیا معاون سازمان راهداری، احمدی نوری مدیرکل ساخت و آزادراهها ضمن بازدید از این آزادراه، موارد قابل پیگیری را بررسی نمودند.

در این بازدید میدانی که معاون امور عمرانی نیز استانداری قم حضور داشت، محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن اذعان به سرعت مناسب اجرای این پروژه بزرگ ملی گفت: بازدید های مکرر و پیگیری های مدام نشان از عزم جدی مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تکمیل و آماده بهره برداری نمودن این آزادراه در دهه فجر سالجاری می باشد.

بهشتی خاطر نشان ساخت: تاکید بر تسریع در تکمیل این آزادراه که از شریان های اصلی خطوط ارتباطی کشور است به معنای کیفیت را فدای سرعت کردن نیست.

وی به تاکید دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمن سازی کامل این محور قبل از افتتاح اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اهم کار که بحث زیر ساخت های جاده ای است به انجام رسیده و تنها مواردی از قبیل اجرای کامل نصب گاردریل، ایمن سازی پلها و تقاطع ها، نصب کامل علائم، تکمیل عملیات خط کشی و... بجا مانده که امیدواریم در زمان باقیمانده تا دهه فجر سالجاری به انجام رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه به سردی هوا و آغاز بارندگی ها اشاره کرد و افزود: از پیمانکار مربوطه  می خواهیم که با توجه به سردی هوا که از سرعت اجرای عملیات های عمرانی می کاهد نسبت به افزایش اکیپ های اجرایی جهت تکمیل موارد باقی مانده اقدام نماید.

در این بازدید احمدی نوری مدیرکل ساخت آزادراههای کشور ضمن مناسب ارزیابی نمودن سرعت اجرای پروژه مهمترین اولویت در تکمیل این آزادراه را اجرای کامل گاردریل های آن خواند و اضافه کرد: امیدواریم با اضافه نمودن حداکثری اکیپ های نصب گاردریل این پروژه مهم کشوری در زمان موعود آماده بهره برداری گردد.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.