| کد خبر: 29744 |

مدیرکل سابق تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی تجلیل شد

تین نیوز | مومنی‌رخ در مراسم تجلیل از خدمات مدیرکل سابق تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی گفت: طی 5 سال خدمت سید محمود رضوی در این اداره‌کل٬ شاهد اقدامات خوبی بودیم که همگی به نحو احسن انجام شده است.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، صبح امروز مراسم تجلیل از سیدمحمود رضوی مدیرکل سابق اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی توسط کارکنان این اداره‌کل و با حضور سید احمد مومنی‌رخ‌ و حسین اکرمیان دو تن از اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و برخی از مدیران کل ستادی برگزار شد.
سیداحمد مومنی‌رخ با اشاره به سابقه ۲۰ سال خدمت مدیرکل سابق اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی اظهار داشت: طی 5 سال خدمت رضوی در این اداره‌کل شاهد موفقیت‌های خوبی بودیم.
وی ادامه داد: میرسعید صفی‌نیا دارای تجربیات زیادی در این صنعت است که به‌طور قطع از تجربیات مدیرکل سابق در بخش تسهیلات و تجهیزات استفاده خواهد کرد.

مومنی‌رخ اظهار داشت: کارکنان این مجموعه در 5سال گذشته و تصدی رضوی به‌عنوان مدیرکل٬ کمک‌ها و حمایت‌های زیادی را به بخش مدیریت داشته‌اند و وی را در فعالیت‌ها یاری رسانده‌اند.
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها در ادامه افزود: آئین‌نامه اداره‌کل درباره برخی موضوعات نیازمند اصلاحاتی بوده که برخی از آنها اجرایی شده و نیم دیگر آنها نیازمند اصلاح است که امیدواریم این اتفاق صورت گیرد.
مومنی‌رخ خاطرنشان کرد: مجموعه باید در جهت برقراری پروازی ایمن تلاش کند.

مشعل اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات به مدیر جدید سپرده شد
حسین اکرمیان عضو هیات مدیره3W0A9746.JPG شرکت فرودگاه‌های کشور نیز برگزاری این مراسم را علاوه بر تجلیل و قدردانی از مدیرکل سابق معطوف به معرفی مجموعه تلاش‌هایی دانست که در اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی صورت گرفته است.
وی گفت: هم اکنون مشعل اداره و مدیریت این اداره‌کل در دستان صفی‌نیا مدیرکل جدید مجموعه است که امیدواریم با هدف ایمنی و سلامت مسافران کارها پیش رود.

اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات تمام توان خود را برای برقراری پرواز ایمن به‌کار گرفته است
میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی هم در این مراسم با اشاره به انتخاب مدیران از داخل سیستم٬ گفت: خوشبختانه این مساله باعث شده که مدیران بخش‌های مختلف در جریان همه مسائل و مشکلات مجموعه باشند.
وی عنوان کرد: در مجموعه اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات متخصصان جوانی حضور دارند که تمام توان خود را برای ایمنی و سلامت مسافران و فرودگاه‌ها به کار گرفته‌اند.
صفی‌نیا اعلام کرد: همکاران و زحمتکشان این اداره‌کل نیازمند حمایت از سوی مدیران هستند به‌طوریکه باید زمینه و بستر برای ارائه خدمات رفاهی و آموزش آنان فراهم شود.

واحد آموزشی٬ توسعه چشمگیری در این سال‌ها داشت
سیدمحمود رضوی مدیرکل سابق تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی در ادامه این مراسم با اشاره به این مطلب که در حال حاضر متخصصان جوان در این اداره‌کل تلاش‌های بیشماری را در بخش ارائه تسهیلات و تجهیزات بروز انجام می‌دهند، گفت: این اداره‌کل از سال 82 فعالیت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف فرودگاهی انجام داده است به طوریکه ایجاد بانک اطلاعاتی، برنامه‌ریزی برای جذب نیروی انسانی و فعال شدن واحد آموزش از جمله این اقدامات بوده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این اداره‌کل میراث‌دار زحمات و تلاش‌های افرادی است که نام آنها به عنوان فعالان این بخش همیشه جاودان خواهد ماند.

رضوی عنوان کرد: واحد آموزش هم از لحاظ کمی و هم کیفی روند بسیار مطلوبی را طی کرده و پیشکسوتان این اداره‌کل تلاش‌های زیادی را در جهت بروز کردن بخش‌ها و حوزه‌های مختلف انجام دادند و تجربیات خود را در اختیار مجموعه گذاشتند.

وی افزود: از سال 85 در حوزه تسهیلات شاهد اتفاقات و تحولات خوبی بودیم به طوریکه اصل و پایه شکل‌گیری این حوزه طی این سال‌ها بوده است.
رضوی اظهار داشت: در حوزه تجهیزات فردگاهی نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته و در حال حاضر سیستم روشنایی اکثر فرودگاه‌ها بروز رسانی شده است.

وی همه فعالیت‌ها و موفقیت‌های صورت گرفته را نتیجه تلاش همکاران اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات برشمرد.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات شایسته سیدمحمود رضوی از سوی ادارات‌کل ستادی الواح و هدایایی به رسم یادبود به وی اهدا شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.