| کد خبر: 29727 |

افتتاح چند طرح راهسازی در کرمان با حضور معاون روستایی وزیر راه

تین نیوز | با حضور معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در كرمان سه طرح راهسازی افتتاح شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، سید حسین میر‌شفیع درحاشیه بازدید از راه‌های روستایی شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه گفت: برای آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار این سه شهرستان برنامه‌ریزی كرده‌ایم كه بخشی از بودجه‌ آن از محل اعتبارات استانی و تبصره 22 تامین شود و ما هم قیر مورد نیاز این راه‌ها را تامین خواهیم كرد.

وی با بیان این كه این سه شهرستان در مجموع به 150 كیلومتر راه آسفالته دیگر نیاز دارند، گفت: بخشی از این میزان راه مورد نیاز را می توانیم امسال به نتیجه برسانیم خوشبختانه پیمانكار هم آماده به كار است .
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی افزود: یكی دیگر از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی جلب مشاركت مردمی است كه همه موارد با هم می‌توانند موجب پیشرفت در انجام كارهای عمرانی شوند.

وی عنوان كرد: با فعال شدن مشاركت مردمی پروژه‌های پرجمعیت در اولویت كار قرار می‌گیرد و سعی داریم بخشی از این راه را با مشاركت مردم به انجام برسانیم.

میرشفیع با بیان این كه در امسال اعتبارات ملی برای ساخت راههای روستایی نداریم، گفت: مجلس قول داده برای سال آینده رقم مناسبی برای راه‌های روستایی اختصاص بدهد كه اگر این اتفاق بیافتد تحرك جدی در این زمینه می توان داشت.

وی اظهار داشت: در شرایط موجود ما به اعتبارات استانی متكی هستیم ولی مطالبات پیمانكاران را پرداخت می كنیم تا سرعت كار بیشتر شود.

سید حسین میرشفیع با بیان و این منطقه ظرفیت های معدنی زیادی دارد و بیشتر روستاهایی كه در این منطقه واقع شده اند تولید كننده هستند كه امید است هر شش ماه یك‌بار بتوانیم شاهد افتتاح یك راه روستایی در این منطقه باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.