| کد خبر: 29699 |

برگزاری اتاق فکر در بندر امیرآباد

تین نیوز | با حضور مدیر و معاونان، کارکنان و نمایندگان شرکت های خصوصی فعال در منطقه،اتاق فکر بندر امیرآباد برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی در ابتدای نشست  علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بندر، وظایف اعضای اتاق فکر را در پیشبرد اهداف بندر و رسیدن به موفقیت های آتی بسیار مهم دانست و گفت : با توجه به نیازهای روزافزون در صنعت حمل و نقل، مدیر بندر به تنهایی نمی تواند پاسخگوی همه ی نظرات باشد و به همین منظور با تشکیل اتاق فکر سعی در انتخاب بهترین گزینه ها برای حل مسائل هستیم.
 
وی فرهنگسازی برای استفاده از خرد جمعی را یکی از گزینه های حائز اهمیت برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید دانست و اعلام کرد تصمیم تشکیل اتاق فکر برای اولین بار در بین بنادر کشور، در بندر امیرآباد پایه گذاری شده است و سعی بر این است که گرچه با حداقل ها شروع کرده ایم بهترین تصمیم ها و نتیجه ای در خور این بندر بزرگ شمال کشور را داشته باشیم.
 
وی با بیان این نکته ی مدیریتی که " مشکل ما نداشته های ما نیست بلکه داشته هایی است که نمی توانیم از آنها استفاده کنیم" از اعضای اتاق فکر خواست با ارائه نظرات خود در زمینه های مختلف، بندر را در استفاده بهینه از شرایط موجود یاری نمایند.
 
وی استفاده از نظرات علمی و مدیریت کاربردی را بر تفکر سنتی ارجح دانست و گفت استفاده از شیوه های نوین را در دستور کار خود قرار داده ایم و به یاری خداوند متعال شاهد پیشرفت های روزافزون در این بندر خواهیم بود.
 
در ادامه محمدعلی موسی پور دبیر کمیته اتاق فکر، ضمن تشریح آیین نامه اجرایی و ارائه تکنیک ها و رفتارهای حرفه ای اتاق، اظهار امیدواری کرد که با تصویب و ابلاغ این آیین نامه از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، شاهد تحولی چشمگیر در افزایش ظرفیت های بالفعل سازمان بنادر باشیم.
 
در ادامه مسائل مرتبط با مباحث اجرایی اتاق فکر بعنوان موضوع اولین جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی است بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و متعهد و جوان خود به عنوان تنها بندر نسل سوم کشور در بسیاری از موارد بعنوان بندر پایلوت (پیشرو)  توانسته است با عملکرد مناسب در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین تخلیه و بارگیری کالا و ارائه خدمات دریایی و بندری، جایگاه مطلوبی در کشور کسب نماید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.