| کد خبر: 29690 |

۲۸۰میلیارد ریال برای ایمن سازی محور پرحادثه سوسنگرد - چذابه تامین شد

تین نیوز |  مدیركل راه و شهرسازی خوزستان از ابلاغ تخصیص و تامین 280میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی محور پرحادثه سوسنگرد - چذابه خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان خوزستان، نصرالله دهقانی اظهار كرد: با توجه به درصد بالای تصادفات رانندگی در این محور و اهمیت آن به لحاظ صادراتی بودن و حمل و نقل بار و جابجایی مسافر و كاروان های راهیان نور این اعتبار از دو محل استانی و ملی تامین شده است.

وی افزود: ترافیك موجود در این محور برای رانندگان وسایط نقلیه و جمعیت پیرامون آن خطرآفرین شده و ایمن سازی آن در زمره اولویت های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

دهقانی گفت: این اعتبار برای امسال بوده و با هزینه كرد آن تا پایان امسال تا حدودی از مشكلات موجود در این محور كاسته خواهد شد.

وی افزود: 160میلیارد ریال از این اعتبار از منابع استانی و 120میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات سازمان حمل و نقل جاده ای تامین شده است.

مدیركل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با این اعتبار تا پایان امسال نقاط سانحه خیز در طول 32كیلومتر این محور برطرف و جاده امن خواهد شد.

وی طول جاده اهواز - سوسنگرد را 100كیلومتر اعلام كرد و افزود: از این مسیر حد فاصل چذابه - سوسنگرد وضعیت حادی دارد كه اعتبار امسال برای این مسیر پیش بینی شده است.

دهقانی ادامه داد: چذابه با توجه به استقرار یكی از پایانه های مرزی و انجام امر صادرات و ترانزیت كالا برای استان خوزستان اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: تقویت پایانه مرزی چذابه و احداث جاده های دسترسی و ارایه خدمات زیربنایی در این منطقه باعث رونق مضاعف منطقه می شود.

دهقانی اضافه كرد: پروژه چهار بانده شدن محور سوسنگرد ـ بستان و بستان به چذابه به طول 45 كیلومتر یكی از اقدام های ضروری بوده و به تامین اعتبار نیازمند است.

این محور حدود 50 سال پیش ساخته شده و به لحاظ استاندارد مشكلات زیادی دارد.
مرز چذابه در 50كیلومتری شمال غرب سوسنگرد مركز شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.