| کد خبر: 29659 |

باید وزارت معدنی و صنعتی تشکیل دهیم

تین نیوز | یک نماینده اصول‌گرای مجلس گفت : آنچه باید از کربلا آموخت این است که یکدیگر را به صلاح و معروف دعوت کنیم.
 
مجید منصوری در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی استان اصفهان، گفت: استان اصفهان 23 هزار شهید، 48 هزار جانباز و 3500 آزاده در راه انقلاب دارد.
 
وی با بیان این‌که فسادهای میلیاردی، فقر و بیکاری در کشور وجود دارد، گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) اگر کسی گرفتار فقر شود، باورهای دینی‌اش آسیب می‌بیند و مردم به فرائض الهی و نماز و روزه بی‌اهمیت می‌شوند. خدایا ما را به فقر اقتصادی گرفتار نکن.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مسئولان خواست تا شغل و کار مناسب برای افراد جویای کار و جوانان ایجاد کنند تا آسیب‌های اجتماعی کنترل شود. اگر دنبال اشتغال‌زایی و جهش صنعتی هستیم و اگر خواهان رشد اکتشافات معدنی به بیش از 10 درصد و جلوگیری از واردات شمش فولاد به کشور هستیم باید وزارت معدنی و صنعتی تشکیل دهیم.
 
وی با تشکر از مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور، گفت: امیدوارم طرف‌های مورد مذاکره ایران به حقوق ملت ایران توجه جدی داشته باشند.
 
این عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با محکوم کردن اقدامات تندروهای و تروریست‌ها، گفت: تکفیری‌ها بدانند شرایط و وضعیت خاور میانه نسبت به گذشته تغییر کرده و همین مسأله مانع فرصت‌طلبی گروه‌های تروریستی است.
 
نماینده مردم لنجان با اشاره به رکود صنایع فولادی خروج از این وضعیت را نیازمند تمهیدات وزارت صنعت، معدن و تجارت و خرید تضمینی ریل از تولید کنندگان محصولات فولادی دانست.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی و زندگی سخت بازنشستگان صندوق فولاد کشور شد.
 
وی از وزیر آموزش و پرورش خواست تا به مشکلات معلمان حق‌التدریس و مشکلات حقوق و دستمزد سایر معلمان این وزارتخانه را حل کنند.
 
نماینده مردم لنجان خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: به مسکن مهر و افزایش قیمت آن، امکانات آموزشی و حمل و نقل و دریافت ارزش افزوده از این مسکن توجه کنید.
 
منصوری از وزیر نیرو خواست تا آب سالم روستاها و شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش را تأمین کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.