| کد خبر: 29565 |

توسعه فرودگاه کرمانشاه در آینده‌ ای نزدیک

تین نیوز | توسعه فضای فرودگاه کرمانشاه بستر را برای ورود پروازهای بیشتر و همچنین ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر فراهم خواهد کرد.
به گزارش تین نیوز از روابط عومی شرکت فرودگاه های کشور پیمان شرفایی مدیركل فرودگاه كرمانشاه  گفت: توافقاتی با یكی از دستگاه‌ها به‌عمل آمده كه براساس آن به‌زودی فرودگاه كرمانشاه 8.2 هكتار توسعه می‌یابد.
وی ادامه داد: هم‌اكنون فرودگاه كرمانشاه با مساحتی حدود 237 هكتار یكی از فرودگاه‌های غرب كشور است که در هفته با حدود 100 پرواز به مسافران استان‌های همجوار از جمله كردستان، ایلام، لرستان، همدان و ... ارائه خدمت می‌كند.
وی با بیان اینکه باند این فرودگاه برای نشستن هواپیماهای بزرگی مانند "بوئینگ 747" نیز محدودیتی ندارد، گفت: فرودگاه كرمانشاه دارای دو ترمینال داخلی و خارجی است که نیاز خود را برای توسعه بیشتر احساس می‌کند.
وی درباره توسعه این فرودگاه گفت: سه هفته گذشته جلسه‌یی مبنی بر توسعه این فرودگاه با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار که موافقت‌های اولیه برای این موضوع اخذ شد تا زمینی از سوی دستگاه مورد نظر به فرودگاه اختصاص یابد و توسعه شکل عملیاتی به خود گیرد.
در ادامه این گزارش، سید سعید حیدری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه خوشبختانه فرودگاه کرمانشاه جزء 10 فرودگاه برتر کشور است، عنوان کرد: از دولت گذشته اقدامات خوبی از سوی نمایندگان مبنی بر جذب منابع مالی و تخصیص اعتبار برای فرودگاه کرمانشاه صورت گرفته است که تا حدودی توانسته‌ایم بر اهداف و برنامه‌های آن جامع عمل بپوشانیم.
وی افزود: در حال حاضر نمایندگان مجلس همکاری خود را با استانداری در جهت بهبود شرایط فرودگاه و اختصاص اعتبار به موقع دارند.
نماینده مردم کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: با توجه به موضوع توسعه فرودگاه کرمانشاه، موافقت‌های اولیه حاصل شده که امیدواریم با اختصاص اراضی مورد نظر٬ این توسعه را در آینده‌یی نزدیک شاهد باشیم و ما نیز در این راستا از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.