| کد خبر: 29021 |

حضور تام در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

تین نیوز | چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور تام و سایر شركت‌های توانمند حوزه با ارایه آخرین دستاوردهای حوزه صنعت برق خود برگزار شد.

شركت تام با توجه به عملكرد خوبی كه در حوزه اجرای پست‌های شبكه توزیع برق داشته است، سعی كرده به گونه‌ای متفاوت در این نمایشگاه حضور یابد.

این شركت پروژه‌های پست برق ویژه‌ای را در مناطق خراسان و كرمان در دست دارد یا به انجام رسانده است كه دو پروژه آن(پست برق فولاد بردسیر و اسكان) به پایان رسیده و دو پست دیگر(پست جاجرم و شیروان) نیز در دست انجام است.

انجام پروژه‌های پیچیده و بزرگ پست برق را می‌توان نمادی از تحقق اقتصاد مقاومتی، در راستای جهت‌گیری‌های اقتصادی كشور و دولت، با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری دانست؛ چرا كه همه اینها در زمانی اتفاق افتاد كه كشور در شرایط محدودیت‌های اقتصادی به سر می‌برد و بحث تامین تجهیزات از چالش‌های اصلی در پست‌های برق است.

با این حال تام توانست با استفاده كارشناسان خود كه عمدتا از نخبگان دانشگاهی تشكیل می‌شوند همچنین توان داخلی و ارتباطاطی كه با شركت‌های خارجی دارد، به این مهم فائق آید.

لازم به ذكر است در پست برق سرپوشیده اسكان منطقه خراسان (پست 132 كیلو ولت به 20 كیلو ولت) از حداقل فضا استفاده شده و مباحث پدافند غیرعامل نیز در آن به خوبی رعایت شده است. چنین پروژه‌ای برای اولین بار در ایران به انجام رسیده است.

در نمایشگاه امسال فضایی درنظر گرفته شد تا افرادی که دستاوردهای دانش بنیان و ابتکارات و اختراعاتی در صنعت برق دارند، دستاوردهای خود را در نمایشگاه به گذارند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در محل دائمی نمایشگاه‌های ‌بین‌المللی تهران برگزار شد و تام‌ایران‌خودرو در غرفه‌ای به مساحت 64 مترمربع، در سالن خلیج فارس از 17 تا 20 آبان‌ماه پذیرای بازدیدكنندگان است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.