| کد خبر: 28953 |

ایستگاه‌های قطار شهری در طرح تفصیلی رشت شناسایی شد

تین نیوز |  معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت با بیان اینکه در طرح تفصیلی شهر رشت قطار شهری تا مرحله شناسایی ایستگاه‌های قطار پیش رفته است، گفت: طرح تفصیلی رشت مطابق با طرح جامع حمل و نقل تهیه و تدوین می‌شود.
مجید نوروزی عصر امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی این شهر، با بیان اینکه طرح تفضیلی شهر رشت در دست تهیه بوده و منطقه چهارم رشت به اتمام رسیده است، اظهار کرد: این طرح چارچوب طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهر را دنبال می‌کند و سبک معابر و خطوط حمل و نقل عمومی در طرح تفصیلی متناسب با طرح جامع حمل و تقل و ترافیک شهر تهیه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در طرح تفصیلی شهر رشت قطار شهری تا مرحله شناسایی ایستگاه‌های قطار پیش رفته است، افزود: اطلاعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در اختیار مشاور طرح تفصیلی قرار گرفت.
 
معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت با بیان اینکه طرح تفصیلی رشت مطابق با طرح جامع حمل و نقل تهیه و تدوین می‌شود، گفت: اگر قبل از تصویب طرح تفصیلی بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تمام شود می‌تواند بسیار راهگشا باشد.
 
در ادامه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه این شهر رشت نیازمند قطار شهری است، اظهار کرد: در تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت علاوه بر تحلیل ترافیکی باید تحلیل شبکه‌ای انجام شود.
 
محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه در بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک مشاور ثلت مطالعات و اطلاعات را در اختیار شورا و شهرداری قرار دهد، افزود:قرار داد بازنگری طرح با شرکت مشاور قبلی بسته می‌شود و راهکارهای تنظیم قرار داد در جلسه بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی گفت: کار با شرکت مشاور قبلی منوط به ایجاد تیم نظارتی و یا عامل چهارم برای نظارت بر فعالیت‌های شرکت مشاور است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.