| کد خبر: 28802 |

مرگ پنج نفر بر اثر سبقت غیر مجاز خودرو در محور اهواز مسجد سلیمان

تین نیوز | رئیس پلیس راه خوزستان از مرگ پنج نفر بر اثر سبقت غیر مجاز خودرو 405 در محور اهوازـ مسجد سلیمان خبر داد.
 
سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: روز گذشته در یک سانحه رانندگی در محور اهواز ـ مسجد سلیمان، سه راهی مسجدسلیمان جنب روستای آب گنجی از توابع شهرستان شوشتر، یک دستگاه پراید با سه نفر سرنشین از مسجد سلیمان به سمت اهواز با یک دستگاه پژو 405 (تاکسی بین شهری) که از اهواز به سمت مسجد سلیمان با دو سرنشین در حال حرکت بود با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه همه پنج نفر سرنشین دو خودرو در دم جان باختند.
 
رئیس پلیس راه خوزستان افزود: در این حادثه خودرو پژو دچار آتش سوزی شد.
 
وی تصریح کرد: با وقوع این حادثه عوامل انتظامی و پلیس راه به همراه نیروهای امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
 
قدرتی در پایان گفت: با بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راه علت تصادف عدم توجه به جلو و سبقت غیر مجاز راننده خودرو پژو 405 اعلام شد.
 
با گذشت یکصد سال از احداث جاده دسترسی مسجدسلیمان به اهواز از طرف شرکت نفت ایران و انگلیس به طول ۱۴۱ کیلومتر از مرکز شهر مسجدسلیمان تا اهواز، این جاده به علت مشکلات بی شمار روزانه شاهد تصادفات منجر به مجروحیت و فوت در این جاده هستیم که به نظر می رسد مسئولان باید در این خصوص اقدامات جدی تری از خود نشان دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • از اقوام رهگذر 0 0

    چون فساد اداری و سو مدیریت در کشور وجود داره و همه همش دارن ماست مالی و ماله کشی می کنند راننده پژو حق داره سبقت غیر مجاز بگیره و همه رو به کشتن بده، اصلا ظرابزاده هم در این زیمنه مقصره که از خودرسازها حمایت می کنه. مردم اصلا د رهیچ زمینه ای مقصر نیستند اصلا همه کار و همه چیز باید توسط مسئولان و مدیران انجام بشه. مردم هیچ قدمی نباید بردارن. تازه مفاخری هم مقصره. من هم از تمام مردم دنیا عاقل تر هستم. همه تحلیل هاشون نادرسته و فقط من درست می گم.

  • سعیدی فرد 0 0

    برخی از حرکات رانندگان نباید تلقی به «تخلف» بشود بلکه باید به عنوان «جرم» بررسی و برخورد شود. اگر با رانندگانی که در اتوبان‌ها، جاده‌ها و خیابان‌ها حرکات خطرناک انجام می‌دهند و تهدید جانی برای سایرین ایجاد می‌کنند برخورد قضایی بشود و به عنوان مجرم با آنها برخورد بشود، جان دیگران به این راحتی در خطر نمی‌افتد. اگر راننده متخلف این حادثه از صحنه جان سالم به در می‌برد، با پرداخت دیه توسط بیمه الان آزاد می‌بود در حالی که ایشان در واقع اقدام به قتل عمد کرده است.

  • رهگذر 0 0

    با مزه بود فامیل دور من فقط یک رهگذرم و بس می گویم و می روم خود دانید کاش گوش به تجربه ها بسپاریم آموختن تجربه ها مانع از رسیدن به زاری و زبونی است. تجربه میوه ای است که آن را نمی چینند مگر پس از گندیدن.