| کد خبر: 28738 |

◄ بازدید معاون وزیر راه از غرفه تین نیوز: راه اندازی مدیریت " تهک " در هواشناسی

تین نیوز | معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواشناسی کشور به همراه تعدادی از معاونان خود طی بازدید از غرفه تین نیوز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از راه اندازی سیستم مدیریت "تهک" خبر داد و گفت: با توجه به تنوع مخاطبان اطلاعات هواشناسی، تلاش ما به منظور کاربردی کردن اطلاعات برای هر یک از مخاطبان هواشناسی است.

داود پرهیزکار طی بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که در مصلی تهران در حال برگزاری است، ابتدا از پایگاه خبری صنعت حمل و نقل (تین نیوز) بازدید کرد و با اشاره به تعامل سازمان هواشناسی در امر اطلاع رسانی با کلیه رسانه ها اظهار داشت: مخاطبان اخبار و اطلاعات هواشناسی شامل دو بخش عام و خاص می شود که بخش مخاطبان خاص شامل فعالان حوزه های مختلف می شود.

وی افزود: سازمان هواشناسی در این دوره سیستم مدیریتی "تهک"(توسعه هواشناسی کاربردی) را برای کاربردی کردن اطلاعات هواشناسی برای هر یک از مخاطبان خود در نظر گرفته است.

رئیس سازمان هواشناسی با بیان اینکه" اولویت ما در سیستم مدیرتی تهک کشاورزی است" تاکید کرد: کشاورزی به لحاظ در برگیری و ارتباط آن با بخش عظیمی از صنایع از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در اقتصاد مقاومتی نیز بر روی کشاورزی تاکید ویژه ای شده است.

پرهیزکار در ادامه بیان کرد: سامانه تهک در حال حاضر در 31 استان به صورت پایلوت در حال اجرا است و نتیجه قابل قبولی در بر داشته است و طبق هدفگذاری از قبل تعیین شده تا پایان سال زراعی 95 یک میلیون نفر در سیستم "تهک" جذب خواهند شد.

رئیس سازمان هواشناسی با اشاره به حوزه حمل و نقل در سیستم تهک یادآور شد: تهک حمل و نقل در اولویت دوم قرار دارد و با توجه به نیاز زیرساخت هواشناسی ویژه جاده ای که در حال حاضر به 66 مرکز دیدبانی جاده ای در کشور می رسد در نظر داریم در زمان اجرای تهک حمل و نقل این مراکز دیده بانی جاده ای به 2000 عدد برسد.

گفتنی است پرهیزکار، اولین مقام مسئول از وزارت راه و شهرسازی است که به بازدید نمایشگاه مطبوعات آمد و در اولین حضور از پایگاه خبری  حمل و نقل تین نیوز بازدید کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.