| کد خبر: 28730 |

شما را به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرامی‌خوانیم!

تین نیوز | معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران هفت دوره با عنوان بین‌المللی برگزار شد، اما براساس ارزیابی‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با آن استاندارد و کیفیت، هدف‌گذاری‌ای نسبت به محتوا و خروجی نداشت.
 
 مرتضی رحمانی موحد با بیان اینکه ضوابط جدیدی مطابق استانداردهای بین‌المللی همراه با لوگو و شعار برای نمایشگاه هشتم تعیین شده، افزود: طبق استاندارد نمایشگاه‌های بین‌المللی، هرسال شعاری برای این نمایشگاه‌ها درنظر گرفته می‌شود که شعار نمایشگاه امسال «شما را فرا می‌خوانیم» است.
وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران این است که طبقه‌بندی و نظمی براساس امکانات جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال ظرفیت‌های گردشگری ایران در 10 سالن از فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه یک سالن مجزا با طراحی «کاروانسرا» و با تاکید بر جاذبه‌های کویری به استان‌ها اختصاص داده می‌شود و در سالن دیگری، 60 صنایع دستی برتر در قالب «راسته بازار» و در کارگاه‌های تولیدی معرفی خواهند شد.
رحمانی‌موحد اضافه کرد: در حاشیه‌ نمایشگاه سه همایش و کارگاه‌های آموزشی به همراه پخش فیلمی از جاذبه‌های گردشگری برپا می‌شود. او در ادامه درباره حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه بین‌المللی با اشاره به زمان برگزاری آن که از 23 تا 26 بهمن‌ماه درنظر گرفته شده است، بیان کرد: زمان برپایی این نمایشگاه طوری انتخاب شده که بین دو نمایشگاه اصلی گردشگری فیتور اسپانیا و ITB برلین آلمان باشد و همچنین در فاصله مناسبی از نوروز قرار گیرد تا موسسات گردشگری بسته‌های سفر خود را عرضه کنند. به گزارش «دنیای اقتصاد»، صنایع وابسته به حوزه گردشگری، انواع تجهیزات سفر و مبلمان، بیمه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های حمل و نقل زمینی و هوایی، دفاتر خدمات گردشگری داخلی و خارجی، هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی و سرمایه‌گذارانی که در حال احداث تاسیسات گردشگری در کشور هستند، فرصت حضور در این نمایشگاه را 
خواهند داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.