| کد خبر: 28709 |

در روز سفر سالم با حمل ونقل عمومی صورت گرفت:

اجرای مانور کنترل ونظارت بر ناوگان مسافری و باری حمل ونقل عمومی جاده ای در استان قم

تین نیوز | همزمان با سراسركشور ،مانور كنترل ونظارت بر ناوگان مسافری و باری حمل ونقل عمومی در پایانه های مسافربری، مبادی خروجی استان و شركتهای حمل ونقل كالا در روز سفر سالم با حمل ونقل عمومی  كالا اجرا شد.

به گزارش تین نیوز از اداره مدیر كل حمل ونقل وپایانه های استان قم گفت: بر اساس مصوبات كارگروه امور اجتماعی ،آموزش و فرهنگ كمیسیون ایمنی راههای كشور با هدف ایجاد حساسیت عمومی در بین آحاد افراد جامعه در خصوص عوارض ناشی از تصادفات رانندگی و تقویت همكاری مردم ودولت در موضوع ایمنی راهها از 14 لغایت 25 آبان ماه  دهه ایمنی و مسولیت های ما نامگذرای شده است  ، و روزها ومسئولیت هریك از نهادهای عضو كمیسیون نیز از سوی كارگروه مزبورمشخص گردیده .بر همین اساس روز شنبه روز سفر سالم با حمل ونقل عمومی نامگذاری شده بود.

ابوالفضل جمالی در این خصوص  افزود: بهمین منظور مانور كنترل ونظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای ، با حضور گروه های نظارتی اداره كل حمل ونقل وپایانه های استان در پایانه  مسافری ،مبادی خروجی و شركتهای حمل ونقل كالا اجرا شد. 

وی اضافه كرد : بالا رفتن ایمنی راه ها و كاهش جدی تلفات و خسارات تصادفات رانندگی در كشور در گروه همكاری های نزدیك مردم و دولت به ویژه نهادهای مسئول است.

جمالی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده جهت دهه ایمنی راهها ومسئولت های ما گفت :بازدید از مراكز معاینه فنی خودروهای سنگین و سبگ ،بهره برداری از سه دستگاه پل عابر پیاده و زیر گذر از دیگر برنامه های اداره كل حمل ونقل وپایانه ها در این دهه است.

مدیركل حمل ونقل وپایانه ها استان ابراز امید واری كرد امسال بعنوان اولین سال آغاز این دهه با همكاری كلیه اعضای كمیسیون وحتی سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی و مشاركت مردم اقدامات مناسبی صورت پذیرد تا توجه همگان به موضوع مهم وملی ایمنی جلب شده و با تقویت احساس مسئولت نسبت به ایمنی حمل ونقل شاهد كاهش چشم گیر تلفات و خسارات در راههای كشور باشیم .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.