| کد خبر: 28707 |

احداثپل «قدس» در اردبیل قطعی است

تین نیوز | رئیس شورای شهر اردبیل گفت: احداث پل روگذر قدس در اردبیل قطعی بوده و هیچ تردیدی در اجرای آن وجود ندارد و تنها مشکل به وجود آمده، کمبود اعتبار است که امیدواریم هرچه سریع‌تر برطرف شود.
 
زکی‌الله خوشبخت اظهار داشت: احداث پل روگذر قدس در اردبیل قطعی بوده و هیچ تردیدی در اجرای آن وجود ندارد.
 
وی افزود: در حال حاضر تنها مشکل به وجود آمده در این زمینه کمبود منابع اعتباری است که امیدواریم این مانع نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.
 
خوشبخت تصریح کرد: موارد مطرح شده در زمینه احداث پل قدس مبنی بر لغو و یا تخریب اجرای آن صحت ندارد؛ چرا که شورای شهر و شهرداری مصمم هستند تا عملیات اجرایی این پل را هرچه سریع‌تر آغاز کنند.
 
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر مصوّب کرده تا این پل به شکل کابلی و با هدف بازگشایی بسیاری از مسیرها برای تردّد راحت مردم انجام شود که به‌طور قطع با اعمال برخی اصلاحات، اجرای این پروژه آغاز شده و پیمانکار عملیات اجرایی را دنبال می‌کند.
 
وی با اشاره به کمبود درآمد شهرداری متذکر شد:‌ این پروژه با همکاری سرمایه‌گذار بخش غیردولتی باید اجرا شود که می‌تواند نتایج خوب و مفیدی را به همراه داشته باشد.
 
خوشبخت تصریح کرد:‌ با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در نحوه اجرا و اصلاح آن پیشنهاد شهرداری برای شورای شهر تأکید شده که در طرح ساخت این پل برخی الزامات مورد توجه قرار گیرد.
 
رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ‌آنچه که در این زمینه مهم به نظر می رسد، تلاش همه جانبه برای تسریع در عملیات اجرای این پروژه و کمک به راهکارهای مؤثر در عملیاتی شدن درست و مطلوبی است که با پیگیری‌‌ها می‌تواند به نتایج خوب و اثربخشی نیز برسد.
 
وی با بیان اینکه شهرداری و شورا برای تدوین بودجه سال آینده برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خود را آغاز کرده‌اند، گفت: تلاش بر این است تا این هدف‌گذاری‌ها با اولویت مناطق محروم و توزیع بیشتر اعتبارات بر مبنای صحیح و اصولی اتفاق افتد تا زمینه حرکتی مؤثر در این زمینه فراهم آید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.