| کد خبر: 28703 |

دومین فرودگاه استان گلستان عملیاتی می‌شود

تین نیوز | نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت و همکاری شرکت فرودگاه‌های کشور حداکثر تا آذرماه امسال پروازهای فرودگاه کلاله عملیاتی می‌شود.
 
عبدالکریم رجبی اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان فرودگاه‌های کشور مقرر شد شرکت هواپیمایی تفتان ایر نسبت به برقراری پروازهای مسافربری از تهران به فرودگاه کلاله و برعکس هفته‌ای دو روز اقدام کند.
 
وی افزود: در روزهای آینده اقدام‌های کارشناسی توسط مسئولان این شرکت در فرودگاه کلاله انجام و مقدمات برای برقراری پروازها مهیا می‌شود.
 
نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس تصریح کرد: با همکاری سازمان هواپیمایی کشور، هر شرکت هوا‍‍‍پیمایی که پروازهای مسافربری از فرودگاه کلاله داشته باشد، حمایت مالی می‌شود.
 
رجبی گفت: فرودگاه کلاله یکی از نیازهای منطقه شرق استان گلستان است و به علت مسافت طولانی با مرکز استان گلستان ، ضرورت راه‌اندازی دوباره آن بیش از پیش احساس می‌شود.
 
نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: خوشبختانه همه زیرساخت‌ها برای پروازی ایمن از فرودگاه کلاله فراهم است و تبلیغات لازم در شهرستان‌های اطراف برای استقبال از این پروازها انجام شده است.
 
فرودگاه کلاله که تا یک دهه قبل به عنوان فرودگاه هواپیماهای سمپاش مورد استفاده قرار می‌گرفت در سال 91 با پیگیری های مسئولان با حضور رئیس جمهور وقت به بهره‌برداری رسید.
 
پروازهای فرودگاه کلاله یک بار در سال 91 و یک بار نیز در سال 92 راه اندازی شد اما استقبال نکردن مردم سبب شد پروازها تعطیل شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کلالی 0 0

    این شرکت تفتان هم شده پاشنه آشیل ها به همه قول داده دو تا فوکر ۵۰ تو زاهدان دارد که چند سال است زمینگیر است یکی را قراره تعمیر کنند دیگری استراحت کند حالا هم با هواپیمای استیجاری قشم ایر برای همه فرودگاه ها نقشه دارند همدان، خرم آباد و این هم کلاله نکند خدای نکرده داستان شرکت اترک و بجنورد اینجا تسری یابد فقط به نظر می رسد این فرودگاه کلاله هم همانند شاهرود، اراک، و… بدلیل عدم توجیه اقتصادی و عدم تکمیل مسافر مثل چراغ های نفتی قدیم روشن و خاموش می شود دو بار امتحان کردید سال ۹۱ و ۹۲ نشد این تجربه سوم برای سال ۹۳