| کد خبر: 27977 |

در روز جهانی شهرها صورت گرفت؛

اعطای جایزه " خشت طلایی " تهران به پروژه های بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش

تین نیوز | پروژه های بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش در مراسم "روز جهانی شهرها" به واسطه توجه به امر توسعه زیرساخت های شهری موفق به دریافت جایزه "خشت طلایی" تهران شدند.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران  پیش از ظهر روز دهم آبان سال 1393 مقارن با اول نوامبر سال 2014 میلادی، مراسم روز جهانی شهرها همزمان با سراسر جهان و با شعار "شهر بهتر، زندگی بهتر، پیشبرد تحولات شهری" در بوستان گفتگوی تهران برگزار شد و طی آن از 3 پروژه برتر شهرداری پایتخت تقدیر به عمل آمد.
 
در این مراسم که معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران و کارشناسان امور شهری حضور داشتند، پیام دبیرکل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی شهرها توسط دکتر "مهمت هولکی اوز" نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران قرائت و در ادامه ضمن اهدای جایزه خشت طلایی، از پروژه های بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش به کارفرمایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه "باغ ایرانی" به کارفرمایی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران و "پل طبیعت" به کارفرمایی شرکت نوسازی عباس آباد تقدیر به عمل آمد.
 
گفتنی است جایزه خشت طلایی شهر یا شهریاران که برای اولین بار در کشور توسط مدیریت شهری تهران و با همکاری مرکز اسکان بشر (دفتر تهران) به 3 پروژه برتر شهری اهدا شد، به مناسبت روز جهانی شهرها طراحی شده و در آن از نقش خشت به عنوان نخستین و طبیعی ترین ابزار بشر برای پایه گذاری تمدن ها و احداث سازه های اولیه استفاده شده است. قرار است این جایزه هر سال در روز جهانی شهرها به پروژه ها، کارگزاران شهری و شهروندانی که در جهت ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای جهان بیشترین نقش را داشته اند، اهدا شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.