| کد خبر: 27969 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ اعتراض نماینده ورامین به اظهارات وزیر راه / تحقق مترو را پیگیری می کنیم

تین نیوز | نماینده مردم پیشوا در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به سخنان اخیر وزیر راه و شهرسازی در سفر به این شهرمبنی بر تغییر مترو پیشوا به راه آهن، گفت: پروژه مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا در دولت دهم در ردیف بودجه قرار گرفت و به شرکت مترو تهران واگذار شد.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با تین نیوز، بابیان این که این پروژه در حال حاضر حداقل ۳۰ الی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، بیان داشت: زیر ساخت های این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد تومان آماده شده و قطعا چنین اظهار نظری از سوی وزیر راه و شهرسازی غیر کارشناسانه تلقی می شود.

وی در ادامه افزود: وزیر راه در سفر خود به شهر ورامین طی اظهارنظری که متاسفانه از طریق رسانه ملی نیز اطلاع رسانی شد بدون توجه به سابقه ساخت مترو و مطالبه عمومی اظهاراتی را عنوان کردند که موجب رنجش خاطر مردم شهر ورامین و حومه شد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان ساخت: اظهارات اخیر وزیر راه و شهر سازی واکنش شدید مسئولان و مردم این شهر را به همراه داشته و قطعا نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی نیز تا تحقق احداث مترو و پیوستن این شهر به شبکه حمل و نقل شهر تهران پیگیری های لازم را صورت خواهند داد.
 
نماینده مردم شهرستان های پیشوا با اشاره به اینکه در حال حاضر دو قطار مسافربری صبح و عصر جابجایی مسافر از ورامین به تهران و عکس آن را به عهده دارند که نرخ بلیت را در طول سال 3 بار تغییر می دهند، افزود: آنچه مسلم است این است که گفته های وزیر محترم راه و شهر سازی بدون مصوبه دولت صورت گرفته و تدبیر و اعتدالی در آن مشهود نیست. 
 
حسینی در پایان تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهیم داد تا خدمات ریلی شهر ورامین به عصر حجر برگردد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.