| کد خبر: 27901 |

◄ وزارت بازرگانی و ستاد سوخت پاسخگوی موسسات اتومبیل کرایه باشند

تین نیوز | حمل و نقل به عنوان بخش يا نظام بنيادين در ساختار  اجتماعی، فرهنگي و ... هر كشور محسوب شده و به همين جهت دستيابي به نظامي قوي ، مستحكم، هماهنگ و كارآمد در حمل و نقل، از جمله توجه به موسسات اتومبیل کرایه (آژانس ها) از ضرورت های اساسی كشور است و بدين لحاظ اين صنعت در زمره امور زيربنايی فرهنگی كشور محسوب مي شود.
 
به گزارش تین نیوز، با توجه به اين مطلب نقش و اهميت حمل و نقل روز به روز با توسعه اقتصادی كشور افزايش می يابد ضرورت توسعه كمي و كيفی آن از طريق سرمايه‌گذاری بيشتر و به كارگيری متدها در جهت دستيابي به سيستمی هماهنگ، سريع، مطمئن و قابل انعطاف در حمل و نقل را اجتناب‌ناپذير می سازد. لذا ضروری است سازمان های مسئول در اجرای وظایف خود در این ارتباط اهتمام بیشتری نشان دهند. 

نایب رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه شهر تهران در این رابطه، در گفتگو با تین نیوز، گفت: متاسفانه ستادمدیریت حمل و نقل و سوخت در قبال تعویض کارت سوخت موسسات تحت پوشش این اتحادیه به وظایف خود عمل نمی کند.

علی محمدی با بیان اینکه تعیین تکلیف حدود 25 هزار کارت سوخت رانندگان آژانس ها در انتظار اقدام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است، افزود: هماهنگی های لازم از سوی اتحادیه با ستاد سوخت انجام شده و سوخت این کارت ها به دلیل تاخیر در صدور، قطعا ابطال شده به رانندگان داده نخواهد شد.

وی تاکید کرد: اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه با توجه به مسئولیت خود در برابر آژانس ها و رانندگان آنها، شبانه روز پیگیری مطالبات افراد زیر مجموعه خودرا دنبال خواهد کرد.

محمدی با اشاره به پرداخت حق بیمه رانندگان آژانس ها با سرانه 13 هزار تومان به وزارت بازرگانی، تصریح کرد: مسئولان قطعا باید در حمایت از این قشر ضعیف جامعه که برای خدمات رسانی به حمل ونقل شهری از مال خود هزینه می کنند اقدام عاجلی انجام دهند و مسائل رفاهی آنان را فراهم آورند زیرا وزارت بازرگانی تا به امروز اقدامی در راستای صدور دفترچه درمانی رانندگان آژانس ها انجام نداده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.