| کد خبر: 27893 |

آماده باش راهداران گلستان در تاسوعا و عاشورای حسینی

تین نیوز | در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، راهداران گلستانی به منظور تامین و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی استان در حال آماده باش قرار دارند. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: به  منظور جلوگیری از حوادث احتمالی در تعطیلات پیش رو و برگزاری مراسم خاص ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) و یاران باوفایش و پیش بینی برودت هوا و بارش های پراكنده، اكیپ های راهداری و دهها دستگاه خودرو سبك و سنگین، آماده خدمات رسانی به هم استانی ها و مسافران عزیز هستند.

عادل مصدقی با اشاره به افزایش حجم سفر و ترافیك در محورهای استان در این ایام، اظهارداشت: 22 باب راهدارخانه و چندین اكیپ ثابت و سیار راهداری در سطح محورهای استان آماده اند تا در صورت بروز هرگونه مشكل به كمك مسافران عزیز بشتابند.

وی از وظایف مهم راه و شهرسازی را، ایمن سازی محورهای برون شهری در راستای تسهیلات ترافیك و كاهش حوادث جاده ای بیان كرد و گفت: رعایت فاصله طولی، حق تقدم و سرعت مطمئنه، توجه به فرامین پلیس راه و همكاری با راهداران می تواند از بروز حوادث جاده ای تا حد قابل ملاحظه ای بكاهد.

مصدقی، بر رعایت اصول ایمنی سفر بخصوص در فصول بارش و مناسبت های ویژه ای همچون ایام سوگواری امام حسین(ع) توسط رانندگان تاكید كرد و افزود: كسب اطلاع از وضعیت راهها از طریق تلفن گویای 141 و سامانه پیامكی 1000141 توسط رانندگان از برنامه های مهمی است كه پیش از سفر باید نسبت به انجام آن اقدام نمود.
مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خاطر نشان كرد: شماره تلفن 5-0173223131 در طول شبانه روز دایر است و هموطنان عزیزی كه قصد سفر به استان را دارند می توانند از طریق این شماره ها با مركز مدیریت راههای استان ارتباط داشته و اطلاعات لازم را دریافت كنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.