| کد خبر: 27866 |

◄ کاهش چشمگیر تخلفات در خطوط BRT / بازسازی و نوسازی ۴۵۰ اتوبوس

تین نیوز | عملیات کنترل طرح‌ ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با همکاری سازمان اتوبوسرانی در زمینه برخورد با عبور غیر مجاز از خطوط ویژه اتوبوسرانی در سطح پایتخت در حالی صورت می گیرد که رییس پلیس راهور تهران بزرگ بارها در خصوص برخورد با انواع تخلفات در خطوط ویژه اتوبوس هایBRT سخن گفته بود که در گفتگو با مسئولین سازمان اتوبوس رانی مشخص شد این موضوع از دغدغه های آنان نیز هست.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی با اعلام این خبر در گفتگو با تین نیوز، افزود: با اجرای این طرح که در قالب گشت های ویژه سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور انجام می گیرد، خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیر تخلف ورود به مسیر ویژه خطوط BRT بوده ایم.
 
پیمان سنندجی همچنین از اختصاص ساختمانی از سوی پلیس راهور به گشت های ویژه این سازمان سخن به میان آورد و تاکید کرد: تیم های گشت تلفیقی پلیس راهور و سازمان اتوبوسرانی به صورت مستمر خطوط ویژه را رصد کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می کنند.

وی افزود: آن دسته از اتوبوس‌های مسافربری که وارد خطوط "بی آر تی" شوند نیز مشمول این قانون شده و با تخلف شان برخورد می‌شود چرا که خطوط بی آر تی تنها مختص به اتوبوس‌های تندرو است.
 
سنندجی با بیان اینکه برخورد با همکاران متخلف سازمان اتوبوسرانی قطعا شدیدتر از دیگر متخلفین در این خطوط خواهد بود، تصریح کرد: تذکر کتبی با درج در پرونده تا اخراج از کار، از جمله بر خوردهایی است که بسته به نوع تخلف در انتظار رانندگان متخلف این سازمان خواهد بود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی در پایان از تاخیر در اختصاص بودجه به این سازمان به منظور نوسازی ناوگان مینی بوس و اتوبوس شهر تهران از سوی دولت سخن گفت و افزود: به دلیل کمبود اتوبوس، این سازمان اقدام به نوسازی و بازسازی 450 دستگاه اتوبوس از اتوبوس های بخش خصوصی نموده که 350 دستگاه آن وارد ناوگان شده و سایر دستگاه باقی مانده نیز طی یک ماه و نیم آینده به بهره برداری می رسد.     

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.