| کد خبر: 27860 |

کاهش تصادفت جاده ای در گرو تلاش در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه

تین نیوز | سرپرست اداره كل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری گفت: از مهمترین علل كاهش تصادفات جادهای تلاش در ارتقای فرهنگ عمومی جامه است.

به گزارش  تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ، قاسم قاسمی در نشست خبری با اشاره به فرارسیدن دهه ایمنی راه‎ها، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار این طرح از سوی كمیسیون ایمنی راه‎های كشور در استان همزمان با سراسر كشور برگزار می‌شود.

وی از حذف 50 نقطه پرحادثه در 9 شهرستان استان خبر داد و تصریح كرد: در شش ماهه نخست امسال 1200 كلیومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان مجددا خط كشی و 1100 كلیومتر نیز لكه‌گیری شد.

قاسمی خاطر نشان كرد: تعمیر 500 دهانه آبرو و همچنین نصب 5 هزار تابلوی ایمنی از جمله اقدامات این اداره در قالب 13 اكیپ امانی و 10 اكیپ پیمانی در شش ماهه اول امسال بوده است.

وی به اهمیت محور ترانزیتی بروجن- لردگان اشاره كرد و گفت: 115 كلیومتر احداث باند دوم این مسیر در حال اجراست كه پیش بینی می‌شود 60 كیلومتر آن تا پایان سال جاری و 55 كلیومتر باقی مانده تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه امسال تاكنون 95 میلیارد تومان اداره كل راه و شهرسازی با پیگیری‌های استاندار از اعتبارات ملی اخذ كرده است، تصریح كرد: اخذ این اعتبارات در تاریخ خود بی‌نظیر بوده كه 1.2 برابر میزان پیش بینی شده بود.

وی اظهار كرد: در شش ماهه اول امسال180 كیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی استان مجددا روكش آسفالت شدند كه بیش از 200 تن آسفالت برای بازسازی این محورها استفاده شد.

گفتنی است در این نشست برنامه های پیش رو در دهه ایمنی راه ها مربوط به حوزه حمل و نقل و پایانه ها استان توسط مدیركل حمل و نقل و نیز برنامه های پلیس راهنمایی توسط فرماندهی پلیس راه اعلام شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.