| کد خبر: 27457 |

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راهسازی مازندران

تین نیوز |  ​معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  درسفر یك روزه خودبه استان مازندران،از مراحل اجرایی عملیات تعریض محور سوادكوه بازدیدكرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان  در بازدید از مراحل اجرایی عملیات تعریض محور سواد كوه مازندران، ضمن تأكید بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه خاطر نشان كرد:  یكی از راهكارهای برون رفت از محرومیت و حركت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راههای دسترسی و مواصلاتی است كه برای این امر، دولتهای قبلی و دولت یازدهم اولویت و عنایت ویژه‌ای داشتند و بر اساس همان اولویت‌ها، این پروژه در دست اجرا قرار گرفته است.
كشاورزیان افزود: با توجه به كثرت پروژه های راهسازی در مازندران، باید اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص یابد چراكه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یك راه ارتباطی ایمن، می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت كرد.

وی در ادامه سفرخود به استان مازندران از روند عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه كردن محور قائمشهرـ فیروزكوه بازدید كرد و اظهار داشت:  این محور یكی از محورهای شریانی مازندران است كه این استان را به پایتخت كشور متصل می نماید، كه این امر توسعه و تعریض این محور را  اولویت دار كرده و با اهتمام كامل در دستور كارسازمان قرار داده است .

وی خاطر نشان كرد: با توجه به عملیات تعریض این محور در حوزه استحفاظی استان تهران، انتظار می‌رود با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه و تعریض آن نیز در مازندران، به رغم كوهستانی بودن و شرایط سخت منطقه، شتاب بیشتری بگیرد.

بر اساس این خبر همچنین كشاورزیان به همراه دكترعلی نورزاد معاون وزیر و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه راه های كشور، معاون عمرانی استانداری مازندران، مدیركل راه و شهرسازی مازندران، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور و جمعی از مسؤلین اداره كل راه و شهرسازی مازندران از  عملیات راهسازی محور گلوگاه _ دامغان نیز بازدید كردند و مسایل و مشكلات اجرایی این پروژه نیز مورد بررسی قرار گرفت .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.