| کد خبر: 27452 |

بازسازی محور ریلی دورود - اندیمشک

تین نیوز | معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن از اجرای پروژه بازسازی در محور دورود - اندیمشک خبر داد و گفت: بازسازی این پروژه در 200 کیلومتر و با هزینه 500 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
 
سعید محمدزاده با اشاره به اجرای یک پروژه بزرگ بازسازی در محور لرستان، گفت: این پروژه که بین دورود تا اندیمشک به اجرا می‌رسد یکی از پروژه های سخت راه آهن است بطوریکه این مسیر "بدون بالاست" شده و در آن تراورسها بجای آنکه روی بستری از خرده‌سنگ‌ها (بالاست) قرار بگیرد بر روی سازه‌ای بتنی مسلح قرار داده می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه پیش بینی ما این است که تاپایان سال 95 بخش زیادی از پروژه به سرانجام برسانیم، بیان کرد: هزینه پیش بینی شده این پروژه برای 200 کیلومتر مسیر، 500 میلیارد تومان است که تامین اعتبار آن هم انجام شده است.
 
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن، افزود: این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه و مطالعات است که پس از انجام این اقدامات اولیه، پیمانکار پروژه از طریق مناقصه انتخاب می شود تا اقدامات عملیاتی پروژه آغاز شود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه باعث می شود که پس از آن دیگر نیازی به نگهداری خط نداشته باشیم، اظهار داشت: فقط باید هرچند سال یکبار ریل‌های که به دلیل ساییدگی از بین میروند تعویض شود.
 
محمدزاده افزود: در حال حاضر یک تیم حرفه ای متشکل از مشاوران داخلی و خارجی در حال مطالعه مسیر هستند ضمن آنکه پیش بینی می‌کنیم  کلنگ پروژه را امسال زده و تا سال 1395 هم ساخت آن به پایان برسد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راه آهنی 0 0

    ای جان!!!!!!!!!!!!!!!بالاخره پول رسید!!!!!!!هورررررراااااا!!!!

  • کارشناس حیران 0 0

    " پیمانکار پروژه از طریق مناقصه انتخاب می شود " " پروژه در مرحله تجهیز کارگاه است " اگر گفتین کی داره این وسط برای خودش کارگاه تجهیز می کنه؟!!!!!!!

  • کارشناس 0 0

    معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن، افزود: این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه و مطالعات است که پس از انجام این اقدامات اولیه، پیمانکار پروژه از طریق مناقصه انتخاب می شود???????!!! بازرسین محترم وزارت کشور، حراست، مدیران محترم اطلاعات خوب حالا خودتون خوب قضاوت کنید اوضاع احوال راه آهن چیه هنوز مناقصه صورت نگرفته و پیمانکار بطور رسمی انتخاب نشده دستور تجهیز کار گاه صادر شده یعنی معلومه که کدام پیمانکار باید در مناقصه برنده بشه. حال کنین

  • دلسوز 0 0

    هر کس در این محور خط را بدون بالاست کنه خائنی بیش نیست چون اصولا اسلب تراک برای خطوط سریعالسیر است و این خط مشابه سایر خطوط راه اهنه و هیچ فرقی نداره البته بدلیل شعا ع قوس کم چون سرع۷ت پائینه اصلا نیاز نیست اقای دکتر محمد زاده درسته که در دانشگاه علم و صنعت تدریس میکنه ولی تخصص سازه ریلی نداره. اگه اسلب ترک هم بشه در این محور خروج از ریل خواهیم داشت. اون موقع میگن واگنها فرسوده است. …

  • دوستدار ایران 0 0

    با سلام خواهشمند است این متن مستقل از حب و بغضهای جناحی وباندی بعنوان یک سند علمی تلقی شود کتب مرجع و مقالات علمی حاکی از این امر هستند که علت اصلی خروج ازخط در سرعت پایین عمدتا به عدم انطباق خط وناوگان و بعضا شرایط اپراتوری نا صحیح ناوگان بر می گردد. لذا در چنین مواردی لزوما صلب نمودن خط نه تنها با بهبود همراه نیست بلکه بعضا با ازدیاد شاخص خروج از خط و اضافه شدن ریسک واژگونی نیز همراه است. الحق والانصاف عدد ۵۰۰ میلیارد عدد بزرگی است و چنانچه بر جمعیت ایران تقسیم شود معادل ربع یارانه ماهانه هر ایرانی است تورا به امام حسین قسم یکبار هم که شده با برنامه و دیدن همه جنبه ها گام بردارید ایننوشته بماند تا سال ۱۳۹۶ که یکسال از بهره برداری خط اسلب جنوب گذشته وآثار این تصمیم بر همگان هویدا ان شائ الله که این طرح باعثبی آبرویی رئیس جمهور محبوب در آستانه انتخابات نشود