| کد خبر: 27450 |

ناتمامی پل ورودی قدس صبر مردم را لبریز کرده / مترو به قدس می‌آید

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای احداث لاین ورودی این پل شهرداری دو میلیارد تومان از تعهد خود را پرداخت کرده اما استانداری حتی یک ریال از سه میلیارد تعهد را نپرداخته اگر اعتبار به پروژه تزریق شود سرعت کار بالاتر می‌رود.
 
فریبرز واحدی پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی مشکلات شهرستان قدس در حوزه عمرانی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است و کمبود اعتبارات دولتی، بسیاری از پروژه‌هایی که اداره راه و شهرسازی متولی آنها است ناتمام مانده اما تلاش می شود با اتخاذ راهکارهای مدیریتی این پروژه‌ها تکمیل شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.
 
وی افزود: قدس یکی از شهرستانهایی است که به پایتخت نزدیک است و گاه همین مسئله موجب نادیده گرفتن و توجه کمتر به آن می شود که تلاش داریم که این اتفاق کمتر رخ دهد، در خصوص محور چیتگر در محدوده شهرستان قدس اعتبارات مورد نیاز برای تعریض موجود نیست اما مقرر شده این موضوع در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان بررسی و اعتبارات مازاد به آن تعلق گیرد در صورت تامین اعتبار طی مدت دو ماه این پروژه تکمیل خواهد شد.
 
این مسئول ادامه داد: در خصوص مترو هفته آینده جلسه‌ای در استان برگزار خواهد شد که یکی از مباحث اصلی آن مترو شهرستان قدس استف اگر مناقشات راه آهن و مترو برطرف شود در این امر سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
 
واحدی عنوان کرد: مسکن مهر پروژه‌ای است که در دولت پیشین در اولویت اول قرار داشت و متاسفانه پروژه‌هایی که ناتمام مانده و با کمبود اعتبار مواجه هستند باید با کمک اعضا این مشکل را حل کنند زیرا بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار به شدت در برابر اعطای وام به مسکن مهر مقاومت می‌کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مورد پروژه تقاطع غیر همسطح شهرستان قدس اعلام کرد: برای احداث لاین ورودی این پل شهرداری دو میلیارد تومان از تعهد خود را پرداخت کرده اما استانداری حتی یک ریال از سه میلیارد تعهد را نپرداخته اگر اعتبار به پروژه تزریق شود سرعت کار بالاتر می رود، باید این کار در اسرع وقت به پایان برسد زیرا طاقت مردم در این زمینه تمام شده، البته لازم است برای تکمیل این لاین مدتی ورودی مربوطه بسته شود همچنین رفع مشکل جا ه جایی لوله های اداره گاز نیازمند همکاری جدی همه مسئولان است.
 
وی در مورد تکمیل ساختمان‌های دولتی در دست این اداره گفت: متاسفانه هیچ اعتباری برای تکمیل این پروژه‌ها وجود ندارد که اعلام آمادگی می‌کنیم در صورت تمایل ادارات ذیربط این پروژه‌ها به شهرداری تحویل داده تا تکمیل شوند و در اختیار مردم قرار بگیرند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.