| کد خبر: 27393 |

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با تین نیوز:

◄ طرح خروج خودرو از فهرست کالاهای انحصاری به مرحله اجرا نمی رسد / وزیر پیشنهادی علوم رای نمی آورد

تین نیوز | در پی اعلام وزیر صنعت مبنی بر خروج خودرو از کالاهای انحصاری، شرایط کنونی صنعت ایران آماده پذیرش این امر مهم نیست. بر همین اساس عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب، معتقد است هیئت دولت نیز از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت رضایت ندارد.

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز طرح استیضاح وزیر ارشاد و وزیر نیرو در مجلس کلید خورده است که با ادامه روند کنونی در وزارت صنعت، قطعا نمایندگان ناگزیر به اتخاذ چنین تصمیمی درباره این وزارتخانه خواهند شد.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور پرداختن به استیضاح وزیران را دشوار می سازد، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند با همکاری و رفع ایرادات از استیضاح وزرا و ایجاد تشنج در کشور اجتناب کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی همچنین از عدم دریافت رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم از سوی نمایندگان سخن گفت و افزود: فرد معرفی شده گزینه بسیار ضعیفی برای تصدی کرسی وزارت علوم است.

بیاتیان در ادامه گفتگو با تین نیوز تصریح کرد: اراده وزارت صنعت، معدن و تجارت در خروج خودرو از فهرست کالاهای انحصاری است اما آنچه مسلم است به دلیل گستردگی بخش صنعت، قطعا این طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید زیرا این وزارتخانه با مدیریت فعلی ظرفیت انجام این امر مهم را دارا نیست.

وی با اشاره به ناتمام ماندن بسیاری از پروژه های بزرگ در وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: متاسفانه کشور با اقدامات ناکارآمد، دچار نابسامانی صنعتی خاصی شده که امید می رود نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدامات عاجلی صورت گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.