| کد خبر: 27313 |

علائم راهنمایی و رانندگی در محور ارتباطی ایوان - سراب نصب می‌شود

تین نیوز | جانشین فرماندهی انتظامی ایلام گفت: علائم راهنمایی و رانندگی در محور ارتباطی ایوان - سراب نصب می‌شود.
 
حسن سماواتی اظهار داشت: در کمیته ایمنی راه‌های استان ایلام خط کشی محور ایوان به سراب مورد تصویب واقع شده که به زودی علائم راهنمایی و رانندگی در این محور خریداری و نصب خواهد شد.
 
جانشین فرماندهی انتظامی ایلام گفت: اداره کل راه و شهرسازی در اعلام نظری که اخیرا داشته اعلام کرده که به صورت موقت کار خط کشی را انجام داده و علائمی نیز در دو طرف جاده نصب شده است. افزون براین با نصب بولاردهای پلاستیکی که در مرکز جاده نصب شده بخشی از کار ساماندهی این محور ارتباطی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: نصب علائم سرعتی نیز در این محور ارتباطی اجرایی خواهد شد و با ساماندهی علائم در این محور بخش عمده‌ای از مشکلات را بر طرف خواهد کرد.
 
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: قطعا با آماده شدن علائم راهنمایی و رانندگی با همکاری کارشناسان خبره این دستگاه انتظامی کار نصب علائم در محور ایوان - سراب اجرایی خواهد شد.
 
سماواتی درباره رعایت حداکثر سرعت در محور ارتباطی ایوان - سراب نیز تصریح کرد: با عنایت به دستورالعمل‌های موجود سرعت مطمئنه دراین محور 95 کیلومتر تشخیص داده شده که البته در برخی نقاط که امکان تردد روستائیان ساکن در دو طرف محور وجود دارد کاهش سرعت 95 کیلومتر در ساعت بسیار ضروری است.
 
جانشین فرماندهی انتظامی ایلام گفت: متاسفانه عدم رعایت سرعت مطمئنه در این محور سوانح متعددی برای عابران در این محور ارتباطی که عمدتا ساکنان روستاهای اطراف این محور ارتباطی بودند به وجود آورد که باید با رعایت سرعت از بروز هرگونه حادثه دردناک جلوگیری کرد.
 
وی ادامه داد: خط کشی محور ارتباطی میشخاص به مله پنجاب نیز در دستور کار قرار دارد و پلیس راه نیز طبق قانون ایمنی راه‌ها وظیفه مشکلاتی مانند نقص علائم، عدم خط کشی، فقدان تابلو و ... را به دبیرخانه مرتبط که اداره کل راه و شهرسازی است منتقل کنند.
 
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در شهرستان‌ها پاسگاه‌های پلیس‌راه این کار را عملیاتی و اجرایی کرده و به طور مداوم در این رابطه تلاش می‌کنند و راه‌های اصلی و هم راه‌های فرعی و روستایی تحت مدیریت کنترل ترافیکی دارند. قطعا اداره کل فنی اداره راه و شهرسازی مسئول اصلی نصب علائم و تابلو در محورهای ارتباطی استان ایلام هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.