| کد خبر: 27306 |

دریافت کرایه بیشتر از تعرفه توسط تاکسی‌های کرج

تین نیوز | تعدادی از تاکسی‌های کرج برخلاف تعرفه تایید شده توسط شورای شهر اقدام به گرفتن کرایه‌های غیرقانونی می‌کنند؛ امری که نیاز به پیگیری بیشتر توسط مسئولان مربوطه دارد.

ضعف نظارت بر تاکسی‌های کرج مشکلات عدیده‌ای در این بخش برای شهروندان به وجود آورده است.
 
"مریم غ" 26 ساله یکی از شهروندان کرجی در این‌باره به خبرنگار تسنیم  می‌گوید: روز پنج شنبه یکم آبان‌ماه هنگام عبور از خیابان برخورد زننده یک راننده تاکسی خط میدان امام حسین(ع)- چهارراه طالقانی نظر من را به خود جلب کرد.
 
وی می‌افزاید: رانندگانی که دریافت کرایه تاکسی بیش از مبلغ تایید شده از سوی شورای‌شهر را حق طبیعی و قانونی خود می‌دانند سبب شد شاهد منظره دلخراشی از سوی یکی از این رانندگان باشم.
 
این شهروند اضافه می‌کند: نزاع یک راننده تاکسی  با مسافر پیری که تنها به دلیل تقاضای برگرداندن مابقی کرایه خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت تأسف‌بار و غم‌انگیز بود.
 
اظهارات این شهروند کرجی اتفاق دلخراشی بود که گاه و بیگاه در کرج دیده می‌شود و تقریبا ترتیب اثری به منظور بهبود این امر توسط سازمان تاکسیرانی رخ نمی‌دهد.
 
یکی دیگر از معضلات موجود در تاکسیرانی نبود نظارت لازم بر تاکسی‌های خط تهران - کرج است که مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.
 
"مهدی ف "32 ساله  از مسافرین خط  کرج – آزادی اظهار می‌کند: اخذ مبلغ بیش از تعرفه قانونی کرایه تاکسی توسط رانندگان بعد از ساعت 17 و در واقع با تاریک شدن هوا یکی از مواردی است که نیاز به پیگیری جدی مسئولان دارد.
 
وی با اشاره به اینکه رانندگان کرایه 3 هزار و 750تومانی این خط را اغلب 5 هزار تومان دریافت می‌کنند و مسافرین به دلیل ناچاری مجبور به پرداخت این وجه هستند، می‌افزاید: هماهنگ کردن رانندگان این خط با یکدیگر با تاریک شدن هوا به منظور دریافت کرایه تاکسی بیشتر و همچنین سوار نکردن مسافرین بارها و بارها اتفاق افتاده است و متاسفانه تداوم این رویداد بیانگر عدم نظارت دقیق مسئولان مربوطه بر این بخش است.
 
نکته قابل توجه این است که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج در مقام پاسخگویی به این مشکلات برنیامد و در پاسخ به خبرنگار تسنیم اظهار کرد: نیازی به مصاحبه شما نمی‌بینم و تماس‌های شما سبب رنجش خاطر من شده است!

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.