| کد خبر: 26405 |

بایدها و نبایدهای روابط عمومی‌ها

وبلاگ تین نیوز، عباس آخوندی | عمده ترین وظیفه روابط عمومی ها تاثیرگذاری روی سبک زندگی مردم است. روابط عمومی ها باید بتوانند با ارایه الگوی مناسب رفتار انسان ها را عوض کنند. 
اگر می خواهیم روی رفتار چندین میلیون نفر در جامعه اثر بگذاریم باید ببینیم روابط عمومی چگونه با یک برنامه ریزی درست، صحیح، منسجم، ارایه الگوی مناسب و... بتواند رفتار انسان ها و همچنین جامعه را تغییر دهد. روابط عمومی ها بوق وزارتخانه و وزیر نیستند که دائما به صورت تبلیغات، وزیر را در صحنه های مختلف به نمایش بگذارند. 
  
از آنجایی که بخشی از مراسم یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به اهدای جایزه و تجلیل از یونس شکرخواه پدر علوم ارتباطات در حوزه دیجیتال اختصاص دارد برخود وظیفه دانستم در این مراسم شرکت کنم. شکرخواه یک انسان آرام، با دانش، باوقار و فروتن و به نظر من نمونه یک شهروند جهانی است. 
  
شهروند جهانی لایحه های مختلفی دارد، از جهتی نیز (شهروند جهانی) تعلق به جهان و انسانیت، دین، هموطنان و... دارد که خوشبختانه یونس شکرخواه با ویژگی های برجسته ای که دارد با آرامش خود توانسته با تمام لایحه های فوق سازگاری ایجاد کند و تعلق جهانی را با خود تطابق دهد. از ویژگی های مهم این استاد برجسته این است که هر آنچه فراگرفته در عمل به اجرا در می آورد؛ او ضمن انسان بودن از کرامت انسانی هم در دنیا دفاع می کند. 
  
در حال حاضر مطبوعات و رسانه های ما سرشار از تضاد و چندگانگی است و آنها کمتر به دنبال حفظ همدلی و وحدت هستند. برخی از متن های نوشته شده امروز پر از جوشش هایی است که توام با خردمندی نیست لذا متن آرام نوشتن نیاز به یک دانش گسترده و شخصیت فروتن از لحاظ دانش و علم دارد که شکرخواه این ویژگی ها را در خود (علم، عمل ، اخلاق، کرامت انسانی، دانش، فروتنی ) دارد. 
  
برگرفته از خبر ایرنا

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.