| کد خبر: 23181 |

انتخاب تونل نیایش و پل‌ صدر به‌عنوان چهارمین ابر پروژه برتر جهان در سال ۲۰۱۴

تین نیوز |  جوایز و لوح تقدیر تعهد به تعالی (Striving for excellence) سه‌شنبه ۸ مهرماه (۳۰سپتامبر) به رتبه‌های اول تا چهارم مسابقه بین‌المللی مدیریت پروژه(IPMA) اعطا می‌شود که تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی شهید صدر در این مسابقه توانست حائز رتبه چهارم شود تا از کشورمان نیز پروژه‌ای شاخص در میان برترین ابرپروژه‌های جهان در سال ۲۰۱۴حضور داشته باشد.
 
كیفیت ساخت و رعایت استانداردهای روز علوم مهندسی در پروژه‌های تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر باعث شده تا این 2طرح عظیم ملی، مدنظر انجمن مدیریت پروژه‌های بین‌المللی قرار گیرد. انجمنی با بیش از 50سال قدمت كه بیش از یك دهه است هر ساله به انتخاب طرح‌های شاخص جهانی از حیث مسائل مدیریتی پروژه‌ها می‌پردازد.
 
مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این‌باره اظهار كرد: جوایز و لوح تقدیر روز سه‌شنبه 8 مهرماه (30سپتامبر) در شهر روتردام هلند به برگزیدگان رتبه‌های اول تا چهارم مسابقه بین‌المللی مدیریت پروژه اعطا می‌شود. وی افزود: 2 ابرپروژه تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی شهید صدر به همراه پروژه‌ای از كشور هلند با كسب رتبه چهارم شایسته دریافت لوح تقدیر تعهد به تعالی اعلام شدند.
 
معاون شهردار تهران اضافه كرد: در جشنواره انتخاب برترین طرح‌های عمرانی سال 2014كه در 3سطح پروژه‌های متوسط، بزرگ و ابرپروژه‌ها برگزار می‌شود، تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر به رقابت با دیگر طرح‌های موفق جهان رفت و شانس خود را برای قرار گرفتن در رده‌بندی بهترین‌ها آزمود.
 
حسینی تصریح كرد: مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات در حاشیه بیست‌وهشتمین كنفرانس جهانی مدیریت پروژه كه توسط انجمن مدیریت پروژه‌های بین‌المللی هرساله در یك كشور برگزار می‌شود، به منتخبان اهدا می‌شود.تونل نیایش به طول مجموع بیش از 10كیلومتر و بزرگراه طبقاتی صدر به طول تقریبی 11كیلومتر (همراه با رمپ و لوپ‌ها و مسیرهای دسترسی) ابر پروژه‌های شهرداری تهران در حوزه فعالیت‌های عمرانی هستند كه هر دو در مدت زمان كمتر از 2سال و با مدیریت جهادی به ثمر نشستند كه افتخار جامعه مهندسی كشور به‌حساب می‌آیند. رعایت استانداردهای بین‌المللی، اعمال توأمان دقت و صحت در عین سرعت عملیات اجرایی و بهره‌مندی از تكنیك‌های مبتكرانه كه باعث صرفه‌جویی‌های قابل توجه در هزینه‌ها شد، ازجمله نكات مثبت و شاخص این پروژه‌ها به لحاظ مدیریتی محسوب می‌شود.
 
تیم ارزیاب انجمن مدیریت پروژه‌های بین‌المللی كه شامل 8كارشناس زبده از كشورهای لهستان، آلمان، هلند، استرالیا و یونان است، از روز دوشنبه نهم تیرماه امسال به تهران آمد و طی 3روز به بازدید و ارزیابی شاخص‌های پروژه‌ تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر پرداخت. شایان ذكر است پروژه‌های بزرگ دیگری از كشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، نپال و گواتمالا جزو برگزیدگان بخش‌های مختلف این مسابقه بین‌المللی هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا حشمتی 0 0

    جان مادرتون این آزادراه تهران شمال رو بدین به قالیباف باور کنین ۳ساله تمامش رو میسازه این جاده چالوس تاریخی هم از خطر تعریض و تخریب در امان میمونه درسته تهران رو داغون کرده(در قیاس با کرباسچی و نیک پی البته اما دربرار افتضاح دوران الویری یه پا امیرکبیره) اما پل و تونل رو عالی میسازه. این آزادراه هم که همش پل و تونله