| کد خبر: 23167 |

فرودگاه کنارک در سیستان و بلوچستان برای ارایه خدمات شبانه‌روزی تجهیز می‌شود

تین نیوز | استاندار سیستان و بلوچستان از تجهیز فرودگاه کنارک به منظور ارایه خدمات شبانه‌روزی خبر داد و فزایش تعداد پروازها متناسب با نیاز بندر چابهار خبر داد.
 
علی‌اوسط هاشمی بیان داشت: به منظور فعال سازی و افزایش پروازها و خدمات مورد نیاز به شهروندان تجهیز این فرودگاه در دستور کار قرار دارد.
 
وی ابراز داشت: در همین رابطه قرار دادی با نیروی هوایی در راستای تجهیز امکانات در حال انعقاد است و وسایل و تجهیزات مورد نیاز نیز خریداری و به زودی از بندر عباس به فرودگاه کنارک در چابهار منتقل خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در نظر است تا فعالیت فرودگاه چابهار به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به روند رو به رشد توسعه در این منطقه حجم عملیات جابجایی مسافر و پروازها نیز افزایش یابد.
 
تفتان ایر تا ماه آینده فعال می‌شود 
استاندار همچنین از فعالسازی مجدد شرکت هواپیمایی تفتان ایر متعلق به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این شرکت هوایی به دلایل مختلف بیش از 12 سال است که از فعالیت بازمانده است و لذا با موافقت های انجام شده فعالیت‌های آن تا 20 روز دیگر از سرگیری خواهد شد.
 
هاشمی در این رابطه بیان داشت: مقرر شده است تا 20 روز آینده مسئولان این شرکت تعداد 3 فروند هواپیمای جدید را به ناوگان این شرکت اضافه کنند و نسبت به ارایه خدمات به مردم استان اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: سرمایه‌گذاری‌های عظیم از جمله ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی در چابهار و ایرانشهر، صنایع فولاد، آلومینیم و خودروسازی موجب جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغالزایی فراوانی در استان خواهد شد که به طور حتم سرازیر شدن این حجم سرمایه و سرمایه گذار نیاز به توسعه سایر بخش‌ها از جمله توسعه فرودگاه ها دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بادپا 0 0

    خدا خیر بدهد استاندار محترم چابهار همین الان ظرفیت دو برابر مسافر فعلی دارد که از استان ها مثل بندر عباس وشیراز سفر می کند ۴۰ درصد مسافر به علت نبود سالن وفضا و امکانت بطور مثال مسافر به خاطر نبود پرواز کافی چابهار زاهدان تهران ادامه میسر می دهند ودر عوض جند فرودگاه به علت نبود مسافر خاک می خورند مثل سراوان فرودگاه چابهار از نان شب واجب تر هست امیدواریم اساندار محترم وریس محترم منطقه هر زودتر در اولین فرصت حداقل سالن در شان مردم محترم چابهار مهیا کند با تشکر