| کد خبر: 21995 |

تعهدات در قبال خودروهای بار ساماندهی شده به زودی اجرایی می شود

تین نیوز |  نشست مشترک اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت کشور با هدف تعیین تکلیف وضعیت خودروهای فعال در حوزه بار درونشهری برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، سرپرست اتحادیه با بیان این خبر تصریح کرد: بر اساس قوانین جاری و ساری کشور مدیریت و نظارت بر حوزه بار  درونشهری بر عهده شهرداریها می باشد و به موجب ابلاغ وزیر محترم کشور سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ها و واحدهای تاکسیرانی مجری اجرای این طرح معرفی شده اند.
 
به گفته کورش عابدینی بر اساس ابلاغیه مذکور از سال 1389، واحدهای تاکسیرانی و سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مجری اجرای طرح ساماندهی فعالان این حوزه گسترده حمل و نقل درونشهری شده اند تا نسبت به  شناسایی، ثبت نام و ساماندهی خودروهای بار درون شهری بر اساس ضوابط مصوب اقدام نمایند.
 
این مقام مسئول افزود: که دولت قبل به موجب اجرای طرح ساماندهی فعالان بار درونشهری، متعهد به اعطای تسهیلاتی به عنوان سیاست های تشویقی و حمایتی به شرکت کنندگان در طرح یاد شده گردید که از آن جمله می توان به  تخصیص سوخت یارانه ای، بیمه رانندگان بار درونشهری اشاره کرد.
 
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر فعالان این حوزه مشکلات عمده ای از جمله بهرهمندی از سوخت یارانه ای دارند، هدف از تشکیل این نشست مشترک را سرعت بخشیدن به ساماندهی وضعیت سوخت حوزه بار درونشهری عنوان کرد.
 
سرپرست اتحادیه گفت: اتحادیه در تلاش است حقوق حقه فعالان واقعی بار درونشهری محقق شود و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور نیز آمادگی خود را جهت هرنوع همکاری در این خصوص اعلام داشت.
 
وی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک مشکل سوخت خودروهای بار درونشهری تحت پوشش سازمان های شهرداری حل گردد.
 
در این جلسه نیز دکتر حسین هاشمی معاونت  صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اقدامات و برنامه ریزی های مد نظر در خصوص سوخت یارانه ای خودروهای بار درونشهری مطرح نمود و عنوان کرد:با توجه به دستورالعمل ها و سیاست های تعیین شده در این زمینه مساعدتهای لازم به گونه ای صورت خواهد گرفت که در اقدامات جدید اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور محور اصلی قرار گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.