| کد خبر: 21977 |

سه هزار میلیارد ریال برای ارتقاء ایمنی راهها هزینه می شود

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال حدود 3 هزار میلیارد ریال برای ارتقاءایمنی راهها در نظر گرفته شده است.
 
داوود کشاورزیان ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه‌های حوزه راه استان زنجان  با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته برای نگهداری راهها همواره از دغدغه‌های این بخش بوده است افزود: برنامه ریزی برای افزایش اعتبارات حوزه نگهداری راهها صورت گرفته است و  طی سالجاری شاهد افزایش هزینه نگهداری راه‌ها در کشور خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه امسال در بحث اعتبارات حوزه راهداری افزایش قابل توجهی در سطح کشور خواهیم داشت.
 
کشاورزیان با بیان اینکه تجهیزات راهداری کشور بروزرسانی  می شود افزود: تلاش می‌کنیم فاصله‌ای را که بین اعتبارات موجود و نرم‌های بین‌المللی وجود دارد روز به روز کمتر کنیم.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به برنامه های گسترده  این سازمان برای اصلاح نقاط حادثه خیز کشور گفت: امسال 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز کشور   اختصاص یافته است.
 
 کشاورزیان در ادامه با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور افزود: توسعه ناوگان کانتینری یخچالی برای کالاهای فاسد شدنی و میوه‌جات در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
 
وی ادامه داد: در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، مذاکراتی با وزارت نفت در حال انجام است تا از محل بند" ق تبصره 2 "قانون بودجه امسال بتوانیم نسبت به انجام این مهم اقدام کنیم.
 
 کشاورزیان همچنین در خصوص میزان دخالت عامل جاده و ناوگان حمل و نقل جاده ای در تصافات جاده  ای گفت: خوشبختانه تصادفاتی که راه در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند کم است و طبق برنامه ریزیها در تلاش هستیم سهم راه را در تصادفات جاده‌ای به صفر برسانیم که در واقع با این نگاه راه‌ها بیشتر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.