| کد خبر: 21929 |

ارایه ۲۵ هزار نفرساعت آموزش طی نیمه نخست سال در بندر شهید رجایی

تین نیوز | رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اشاره به هدف گذاری 70 هزار نفر- ساعت آموزش تخصصی و عمومی تا پایان سال 93 در بندر شهید رجایی، از ارایه 25 هزار نفر ساعت خدمات آموزشی در این بندر طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "سید مسلم کشفی" ضمن اشاره به اهمیت مقوله آموزش در ارتقای سطح بهره وری نیروی انسانی، افزود: توجه به حفظ و بهبود کیفی نیروی انسانی ایجاب می کند که کارکنان در طول خدمت خود تحت یک نظام آموزشی منسجم رشد و ارتقا یابند.
وی برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای کارکنان شاغل در یک مجموعه را به دلیل نیاز به زمان کم، هزینه های پایین برگزاری دوره در مقایسه با دوره های بلند مدت، یکی از اصلی ترین راه های بهبود و ارتقای علمی کارکنان دانست.
رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طبق تقویم آموزشی بندر شهید رجایی،70 هزار نفر- ساعت آموزش تخصصی و عمومی برای سال جاری هدفگذاری شده که در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 25 هزار نفر ساعت دوره آموزشی ارایه شد و مابقی نیز در شش ماهه دوم سال ارایه خواهد شد.
کشفی با اعلام این مطلب که برای برگزاری این دوره ها اغلب از حضور اساتید برجسته کشوری استفاده شده است، ادامه داد: دوره های تخصصی آشنایی با انواع کشتی های تانکر، ارزیابی اثرات زیست محیطی توسعه بنادر، بررسی سوانح دریایی، کنوانسیون های بین المللی دریایی و امنیت اطلاعات و ارتباطات(ISMS) از جمله مواردی بود که طی نیمه نخست سال جاری برای نخستین بار در این اداره کل برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن دستورالعمل آموزشی کارکنان لجستیک بندری ایران(STCPLP)، اعطای مجوز و نظارت مستمر بر نحوه برگزاری این دوره ها در چهار موسسه آموزشی در کنار تشکیل کارگروه تطبیق گواهینامه های لجستیک بندری آغاز شده است.
رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به استقرار استاندارد آموزشی 10015 در مرکز آموزش بندر شهید رجایی، هدف از این اقدام را شناسایی و تحلیل نیازهای آموزشی، طراحی و برنامه ریزی دوره آموزشی، ارایه آموزش و ارزیابی نتایج دوره ها و بهبود فرآیند خدمات آموزشی عنوان کرد.
کشفی همچنین یادآور شد: آموزش150نفر از فرزندان در زبان سرا و جامعه القرآن در شهرک شهید باهنر از جمله تلاش های صورت گرفته اداره آموزش این بندر به منظور توجه به نیازهای آموزشی خانواده ها بوده است که طی نیمه دوم سال جاری نیز استمرار خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.