| کد خبر: 21876 |

خرید ۱۱ واگن برای راه اندازی اولین خط تراموا در اصفهان

تین نیوز |  شهردار اصفهان اعلام كرد: 11 واگن برای راه اندازی اولین خط تراموا در حال خریداری است و 90درصد عملیات اجرایی این طرح انجام شده است.

سیدمرتضی سقاییان نژاد درحاشیه دیدار با اهالی منطقه دو با بیان این مطلب گفت: منطقه دو از 13 محله اصلی و فرعی تشكیل شده كه مشكلات هرمحله با حضور معتمدان در این ملاقات بررسی شد. وی افزود: از مهمترین و بارزترین مشكلات منطقه دو وجود مشاغل مزاحم است كه در رأس آن موزاییك سازان می‌باشد.

شهردار اصفهان از پیش‌بینی بودجه‌ای برای انتقال موزاییك سازان از سوی شهرداری مركزی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبرداد و گفت: شهرداری منطقه دو آزادسازی و تملك موزاییك سازان را پیگیری كرده و این موضوع در استانداری نیز مطرح شده است. شهردار اصفهان با تاكید بر اینكه تمامی حق و حقوق مالكان از طریق شهرداری پرداخت می‌شود، افزود: ساكنان این محدوده باید از آلایندگی‌های ناشی از موزاییك سازان نجات یابند.

وی با اشاره به توافقات لازم برای انتقال موزاییك سازان به شهرك صنعتی برسیان و شهرك صنعتی شمال انجام شده است ادامه داد: سازمان راه و شهرسازی و استانداری نیز باید تسهیلات و امكانات لازم را برای انتقال موزاییك سازان هر چه سریعتر انجام دهند.

سقاییان نژاد تاكید كرد: محوریت طرح انتقال موزاییك سازان را شهرداری انجام می‌دهد. وی به مشكلات مطرح شده در این ملاقات از سوی معتمدان محلات منطقه دو از جمله بابوكان، ولدان،آفاران،برزان، بختیاردشت و دهنو اشاره و اضافه كرد: كمك و مساعدت به مساجد و مراكز مذهبی و كانون‌های فرهنگی، ورزشی و روكش آسفالت معابر از جمله مباحثی بود كه در این دیدار از سوی اهالی منطقه دو مطرح شد.

شهردار اصفهان از پیشنهاد سه سرمایه گذار برای مشاركت در اجرای طرح‌های متعدد خبرداد و افزود: در صورتی كه سرمایه‌گذاری و مشاركت بخش خصوصی در منطقه دو تحقق یابد با توجه به این كه این منطقه یكی از مناطق محروم شهر است متحول می‌شود. وی در ادامه به خریداری 11 واگن برای راه اندازی اولین خط تراموا اشاره و تصریح كرد: این خط از میدان جمهوری اسلامی تا میدان استقلال می‌باشد و 90درصد عملیات اجرایی این طرح انجام شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.