| کد خبر: 21874 |

دوربین‌های نظارت تصویری به محدوده طرح ترافیک اصفهان می‌آیند

تین نیوز |  معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان از نصب دوربین‌های نظارت تصویری تا مهرماه سال جاری در محدوده طرح ترافیك اصفهان خبر داد. علیرضا صلواتی با اشاره به اینكه طرح محدوده زوج و فرد ترافیك در اصفهان برای مدیریت تقاضا، كاهش ترافیك در هسته مركزی شهر و كاهش آلودگی هوا اجرایی شد، گفت: اجرای این طرح با مشكل مواجه بود و اگرچه در ابتدا این محدوده كه هسته مركزی شهر اصفهان را در بر می‌گرفت توسط پلیس راهور كنترل و اعمال قوانین می‌شد ولی از سال گذشته كنترل هوشمند این محدوده مورد توجه قرار گرفت.

وی اظهارداشت: خردادماه امسال مناقصه انتخاب پیمانكار این طرح برگزار شد و پس از آن پیمانكار انتخاب و قراردادی به مدت 6 ماه با این پیمانكار منعقد و قرار شد در كمتر از 6 ماه محدوده زوج و فرد به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شود.

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان با بیان اینكه 26 نقطه ورودی شهر به محدوده زوج و فرد ترافیك برای نصب شناسایی شده است،گفت: دوربین‌های خریداری شده اكنون به شهرداری تحویل داده شده كه این هفته دوربین‌های نظارت تصویری در اولین نقطه این محدوده به صورت آزمایشی نصب می‌شود.

صلواتی با بیان اینكه بر اساس قرارداد باید محدوده طرح زوج و فرد ترافیك اصفهان تا آذرماه به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شوند بیان داشت: تلاش می‌كنیم تا مهرماه و قبل از سرد شدن هوا و رویارویی با معضل آلودگی هوا محدوده طرح زوج و فرد ترافیك اصفهان به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شود.

وی افزود: با اجرایی شدن این طرح كه 5 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده، شاهد روان‌تر شدن ترافیك در هسته مركزی اصفهان باشیم. معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان تصریح كرد: با نصب دوربین‌های نظارت تصویری در محدوده زوج و فرد ترافیك این محدوده تحت پوشش دوربین‌ها و مركز كنترل و ترافیك اصفهان قرار می‌گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.