| کد خبر: 18517 |

افتتاح فرودگاه مسجد سلیمان در آینده ای نزدیک / صدور مجوز فرود هواپیما در این فرودگاه

تین نیوز | نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع موانع اساسی پیش روی افتتاح فرودگاه این شهرستان گفت: در آینده نزدیک فرودگاه مسجد سلیمان افتتاح می شود.
 
اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان و اندیکا عنوان کرد: فرودگاه مسجد سلیمان از جمله فرودگاه هایی است که در راستای فعالیت های نظامی در حوزه هوانیوز به صورت اختصاصی عمل می شد.
 
وی افزود: در سال های گذشته فعالیت های در راستای بهره گیری از این فرودگاه توسط افراد مختلف صورت گرفته بود اما به دلیل اینکه این گونه فعالیت ها پایدار نبودند عملا شاهد رخ دادن اتفاق خاصی در این بخش نبودیم.
 
جلیلی با بیان اینکه در دوره جدید با همکاری هایی که با سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هوانیوز و استانداری خوزستان انجام گرفت شاهد به ثمر رسیدن اقدامات مثبتی در این بخش بودیم، گفت: خوسبختانه در این زمان سازمان هواپیمایی کشور مجور فرود هواپیما در فرودگاه مسجد سلیمان را صادر کرده است.
 
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ورود تیم فوتبال این شهرستان به لیگ برتر و نیاز به ورود ناوگان هوایی به سیستم حمل و نقلی این شهرستان ضرورت های استقرار یک فرودگاه در مسجد سلیمان افزایش یافت.
 
وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم به منظور به سازی سالن پرواز و بخش های مسافربری فرودگاه در نظر گرفته شده، گفت: خوشبختانه مشکلات اساسی که در احداث این فرودگاه موجود بود در این زمان رفع شده و این فرودگاه در آینده ای نزدیک به بهر برداری خواهد رسید.
 
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده افتتاح فرودگاه در روز پنجم مرداد ماه سال جاری، گفت: با توجه به اینکه مجوز فرود هواپیما در این فرودگاه صادر شده بود ما در صدد بودیم تا پروازی به صورت نمادین در این فرودگاه در سال روز اکتشاف نفت داشته باشیم که این امر محقق نشد.
 
جلیلی اظهار کرد: به دلیل بی عدالتی در تدوین اصلاح راه ها، شهرستان های استان دچار شرایط نامطلوبی در این بخش هستند. امیدوار هستیم تا با ورود ناوگان هوایی به سیستم حمل و نقلی شهرستان زمان سفر به این شهرستان کوتاه تر شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.