| کد خبر: 18498 |

برگزاری نشست تخصصی حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان

تین نیوز | نشست تخصصی حمل و نقل جاده ای با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان  برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان اصفهان، عباس مقتدایی رئیس  مجمع نمایندگان استان اصفهان در جلسه رسیدگی به  مسائل ومشكلات حمل و نقل استان كه با حضور جمعی از اعضای كانون های حمل و نقل كالا و مسافر و رانندگان استان درمحل اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان تشكیل شده بود، گفت: با بررسی های انجام شده و ارائه نظرات اعضای كانون های حمل و نقل  استان برای اولین بار موارد پیشنهادی برای حمل و نقل  جاده ایی استان با همكاری اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان طبقه بندی شده است.

عضو هیئت رئیسه فراكسیون حمل و نقل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم با بررسی و بحث و تبادل نظر در این زمینه به جمع بندی رسیده و قسمتی از مسایل و مشكلات موجود در حمل و نقل استان را حل نماییم.

وی  با توجه به مباحث  مطرح  شده در جلسه  اذعان داشت : موقعیت ویژه حمل ونقل جاده ایی ایجاب می كند كه به حمل و نقل جاده ای توجه خاصی شود. و از نظر متخصصان در این حوزه برای بهبود جایگاه حمل و نقل جاده ای استان استفاده كرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان برنامه ریزی صحیح و راهبردی و بلند مدت در صنعت حمل و نقل را از نیاز های این صنعت برشمرد و افزود : با همفكری و تكامل تشكل های صنفی  حمل و نقل كالا و مسافر و رانندگان میبایست به برنامه ریزی مناسب تری نسبت به گذشته دست یابیم. 

وی با اشاره به تشكیل فراكسیون توسعه حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مجمع نمایندگان استان به دنبال این است كه با رفع مشكلات پیش روی حمل و نقل ، ظرفیت های بالقوه حمل و نقل استان را به فعلیت برساند.

مقتدایی خاطر نشان كرد: یكی از دستاورد های تشكیل این جلسات در اداره كل حمل و نقل و پایانه ها بررسی و ارائه ی نقطه نظرات تشكل های صنفی حمل و نقل جاده ای جهت تنظیم پیشنهادی برای تشكیل شورای عالی حمل و نقل بوده كه برای بررسی و رسیدگی خدمت رئیس جهمور ارائه گردیده است.

 امانی مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از دكتر مقتدایی گفت: امیدواریم ضمن پیگیری و رفع این مشكلات در جلسه بعدی از حضور استاندار محترم،یكی از اعضای وزارت راه و شهرسازی و اعضای محترم مجلس بهره مند شویم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.