| کد خبر: 169615 |

◄ مافیای قاچاق، خودرو‌های لوکس را در مرزها «دپو» کرده است

پنجاه نفر از اعضای باند قاچاق کالا دستگیر شدند. امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اعلام این خبر گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که به بنده رسیده این دستگیری‌ها ادامه دارد.

تین نیوز

امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از دستگیری پنجاه نفر اعضای یک «باند قاچاق کالا» خبر داده و گفته که این دستگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به واردات کالای قاچاق از مبادی رسمی و غیررسمی به کشور، گفت: بنده به‌عنوان رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ظرف 2 سال گذشته طی تذکراتی متعدد به مسئولان گمرک از آنها خواسته‌ام که با واردات کالای قاچاق و فساد در گمرک برخورد کنند.

او بابیان اینکه متأسفانه کالای قاچاق از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود، افزود: ما به مسئولان گمرک اعلام کردیم که خودرو در تعداد بالا به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که مسئولان گمرک و وزیر اقتصاد دراین‌باره جاروجنجال به راه انداختند و زیر بار نرفتند. درنهایت ما مجبور به انتشار اسناد آن شدیم که پس‌ازآن مسئولان گمرک این مسئله را تائید کردند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی بابیان اینکه پرونده واردات غیرقانونی 34 هزار خودرو به دادستانی کل کشور ارجاع شده است، گفت: خوشبختانه دادستان کل کشور به این مسئله ورود کرده و دستگاه قضا درحال بررسی این پرونده است.

او تأکید کرد: مافیای قاچاق خودرو‌های لوکس مانند پورشه، بنز و تویوتا را در مرز‌های مختلف مانند سلفچگان و جاهای دیگر دپو کرده‌اند و شبانه این ماشین‌ها را از گمرک خارج می‌کنند.

هنوز مدتی از ضرب‌الاجل رئیس‌جمهور به وزیر صنعت برای شناسایی و معرفی عاملان قاچاق خودرو باقی‌مانده است؛ اما به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت تابه‌حال هیچ کارمندی از این سازمان درباره این پرونده بازداشت نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.