| کد خبر: 169513 |

◄ خط هفت مترو تهران شنبه مجدداً افتتاح می‌شود

خط ۷ مترو با ۵ ایستگاه در روز شنبه با حضور شهردار تهران مجدداً افتتاح می‌شود. علی امام، مدیرعامل شرکت متروی تهران با اعلام این خبر گفت: این افتتاح حدفاصل ایستگاه مهدیه تا نواب صفوی است که بازگشایی می‌شود.

تین نیوز

خط ۷ مترو با ۵ ایستگاه در روز شنبه با حضور شهردار تهران مجدداً افتتاح می‌شود.

علی امام، مدیرعامل شرکت متروی تهران با اعلام این خبر گفت: این افتتاح حدفاصل ایستگاه مهدیه تا نواب صفوی است که بازگشایی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، امام با بیان اینکه خط ۷ مترو صبح شنبه با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود، گفت: در آبان ماه سال گذشته خط ۷ مترو به‌دلیل نداشتن ایمنی کافی تعطیل شد و از آن‌ پس ایمن‌سازی و تکمیل این خط در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه ایستگاه مهدیه، ایستگاه تقاطعی خط ۳ و ۷ است که در افتتاح سال گذشته مورد بهره‌برداری قرارنگرفته بود، افزود: صبح شنبه پنج ایستگاه مهدیه (که در این دوره تکمیل‌شده)، بریانک، کمیل، رودکی و نواب به بهره‌برداری می‌رسد و ایستگاه هلال‌احمر نیز ایستگاه عبوری خواهد بود که تنها به جهت فراهم نبودن پله‌برقی آن را افتتاح نکردیم.

او بابیان اینکه خط ۷ مترو از نظر تهویه و سیگنالینگ تکمیل‌شده و تست‌های گرم و سرد آن انجام‌شده است، گفت: سیستم اطفای حریق و آتش‌نشانی نیز نصب‌شده و تهویه برای شرایط نرمال و اضطراری نیز تست‌شده است و این پنج ایستگاه را با شرایط کامل ایمنی افتتاح می‌کنیم.

در دوره قبلی مدیریت شهری تهران، قسمتی از خط هفت مترو افتتاح شد که پس از مدتی به‌دلیل مشکلات فنی بسیار این خط مجدداً تعطیل شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.