| کد خبر: 169469 |

◄ ادامه روند پیگیری مطالبات رانندگان برون‌شهری

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی این استان با معاون وزیر و ریس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرامون رسیدگی به مشکلات رانندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تین نیوز

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس در این جلسه که با حضور دبیر کانون کامیون‌داران کشور و انجمن کامیون‌داران استان اصفهان برگزار شد، گفت: تامین لاستیک موردنیاز رانندگان در اولویت اول رسیدگی به مطالبات رانندگان قرار دارد که مقررشده است وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک را باقیمت مصوب تامین کرده و نمایندگانی در پایانه‌ها از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لاستیک را به متقاضیان توزیع کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی بابیان این‌که در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان و خروج ناوگان فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای پیشنهادهایی ارایه شدد، افزود: به ازای خروج 2 ناوگان فرسوده می‌توان یک ناوگان نو وارد چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای شود. همچنین به‌منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، واردات کامیون جدید حتما باید با نظر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باشد.

حجت‌الاسلام لارگانی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که با جدیت از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌شود، بیمه درمان رانندگان است تا با پرداخت یارانه از سوی دولت، مشکلات بیمه و تامین اجتماعی رانندگان حل‌وفصل شود.

براساس این گزارش عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این جلسه به فرآیند رسیدگی به شکایات رانندگان در این سازمان اشاره کرد و افزود: پس از راه‌اندازی سامانه دریافت شکایات در سایت 141 و پاسخگوی تلفنی در تلفن گویای 141، تاکنون بالغ‌بر 13‌هزار شکایت از رانندگان دریافت شد که جهت بررسی به حوزه‌های ذی‌ربط ارجاع و پس از دریافت پاسخ، به رانندگان اعلام شد.

وی افزود: به‌منظور اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در حوزه رسیدگی به مطالبات رانندگان تاکنون بالغ‌بر یک‌میلیون و 800 هزار پیامک به رانندگان ارسال‌شده است.

حسن‌نیا با بیان این که رسیدگی به برخی مطالبات رانندگان فرا دستگاهی بوده و خارج از حیطه اختیارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، افزود: در زمینه این مطالبات جلساتی با نمایندگان سازمان تامین اجتماعی وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد و بر رسیدگی به خواسته‌های رانندگان و جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان تلاشگر تاکید شده است.

این گزارش حاکی است در این جلسه داریوش امانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا گزارشی از اقدامات انجام‌شده در جلسات کارگروه رسیدگی به مشکلات رانندگان ارایه کردند.

همچنین کریمی دبیر کانون کامیون‌داران کشور و قاسمی ریس انجمن کامیون‌داران استان اصفهان پیشنهادهای خود را در خصوص رسیدگی به مشکلات رانندگان ارایه کرده و بر موضوع پیگیری سایر دستگاه‌ها در راستای حل مشکلات موجود در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.