| کد خبر: 169415 |

◄ بدهی 4500 میلیارد تومانی «یاس» به شهرداری تهران

محمدعلی افشانی صبح امروز با شرکت در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران و شهرداری تهران گزارشی از بدهی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس به شهرداری تهران ارائه کرد. زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: شهردار تهران گزارش کاملی از این قرارداد و میزان و چرایی ایجاد این بدهی به نمایندگان شورای شهر ارائه کرد.

تین نیوز

محمدعلی افشانی صبح امروز با شرکت در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران و شهرداری تهران گزارشی از بدهی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاس به شهرداری تهران ارائه کرد.

زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: شهردار تهران گزارش کاملی از این قرارداد و میزان و چرایی ایجاد این بدهی به نمایندگان شورای شهر ارائه کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، زهرا نژادبهرام با اشاره به جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران پیرامون قرارداد بین شهرداری و شرکت یاس گفت: شهرداری تهران صبح امروز با موضوع بدهی شرکت یاس به شهرداری تهران به جلسه هم‌اندیشی آمد و گزارشی درخصوص این بدهی ارائه داد و اعلام کرد که چه اتفاقی افتاده است.

او بابیان اینکه میزان طلب شهرداری از این شرکت و زیرمجموعه‌های آن حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: ازآنجایی‌که آخرین گزارش‌های مالی توسط معاونت مالی شهرداری تهیه‌شده بود، قرار شد افشانی شهردار تهران در اولین فرصت نسبت به مذاکره و گفت‌وگو با نهادهای مرتبط برای پیگیری این موضوع جلسه بگذارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.