| کد خبر: 169354 |

◄ پاسخ به شایعات درباره جاده داراب-جنت شهر

درحال تبدیل محور موجود داراب-جنت شهر در مسیر بندرعباس به بزرگراه هستیم و باند دوم آن را برای تبدیل به بزرگراه می‌سازیم.

تین نیوز

جاده داراب به جنت شهر هنوز آسفالت نشده و آماده بهره برداری نیست. فیروز تکاور، مدیرکل راه و شهرسازی فارس درباره شایعات مطرح شده درباره این محور گفت: درحال تبدیل محور موجود داراب به جنت شهر در مسیر بندرعباس به بزرگراه هستیم و باند دوم آن را برای تبدیل به بزرگراه می سازیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار خبری در شبکه های مجازی مبنی بر افتتاح محور داراب–جنت شهر در شهرستان داراب و مشکلات آن، تکاور گفت: عکس منتشرشده از ارتفاعی گرفته شده است که بخش هایی از جاده که در پیچ ها با یکدیگر فاصله دارند، باهم تطبیق پیداکرده و نشان می دهد که جاده باهم پیوسته، دچار زیگزاگ و اعوجاج است درصورتی که نقاطی که در عکس نشان داده می شود با یکدیگر فاصله دارند و انطباقی با یکدیگر ندارد، ضمنا این مسیر بخشی از دوربرگردانی است که هنوز تکمیل نشده و به بهره برداری نرسیده است.

تکاور افزود: زمانی که عملیات تکمیل و مسیر کامل قیرپاشی و آسفالت شود، شکل هندسی مسیر این گونه نیست که در عکس دیده می شود.

او بابیان اینکه در تلاش هستیم این پروژه را تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم، تصریح کرد: اما هنوز ۱۰ کیلومتر از ۱۴ کیلومتر محور داراب-جنت شهر تکمیل نشده و به بهره برداری نرسیده است که تنها بخشی از دوربرگردان آسفالت و قیرپاشی شده و بقیه محور تکمیل نشده است.

تکاور ادامه داد: طول این محور ۱۴ کیلومتر است که سال گذشته ۴ کیلومتر از این مقدار به بهره برداری رسید و ۱۰ کیلومتر آن باقی مانده که هنوز عملیات اجرایی آن در دست اقدام است و به بهره برداری نرسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس افزود: در این ۱۰ کیلومتر از محور داراب- جنت شهر یک دوربرگردان در محل تقاطع راه روستای زین آباد با محور اصلی قرار دارد که این دوربرگردان برای تردد اهالی روستای زین آباد احداث می شود و بخشی از عملیات اجرایی این دوربرگردان در ۱۰ کیلومتر باقی مانده از محور، در دست اقدام است که بخشی از این دوربرگردان آماده شده و بخش آماده شده قیرپاشی شده که بقیه عملیات احداث دوربرگردان در دست اقدام است.

تکاور تصریح کرد: با آماده شدن مابقی مسیر، قیرپاشی و آسفالت آن نیز انجام می شود بنابراین این بخشی از مسیر است که قیرپاشی شده و بخش دیگری از آن هنوز آماده نشده و آسفالت نیز نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.