| کد خبر: 169336 |

◄ در جنوب کرمان 23 کیلومتر بزرگراه با هزینه ۵۷۸ میلیارد ریال آسفالت شد

درمجموع ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در دست اجرا بوده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است.

تین نیوز

محمد ساردوئی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اعلام این که در سال 96، در جنوب کرمان 23 کیلومتر بزرگراه با هزینه ۵۷۸ میلیارد ریال آسفالت شد، گفت: در مجموع ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در دست اجرا بوده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه های در دست اجرا یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ساردوئی افزود: عملیات احداث سه پل بزرگ نیز سال گذشته در دست اقدام بوده  که شامل پل بزرگ جنگل آباد به طول ۱۹۶ متر با پیشرفت فیزیکی ۸ درصد، پل بزرگ سرجاز به طول ۳۴۸ متر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد و پل بزرگ بهادرآباد به طول ۳۹۹ متر با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با بیان اینکه درمجموع در سال گذشته ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده، تصریح کرد: با تکمیل این راه ها ۳ هزار و ۴۳۵ خانوار از راه روستایی مناسب برخوردار شدند که ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت و ۵۱۵ کیلومتر راه در دست اقدام است و برای این پروژه ها ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که نیازمند ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل آنها هستیم.

او اظهارکرد: همچنین در حوزه راه روستایی دو پل رمشک به طول ۳۰ متر و گلوحنا به طول ۴۰ متر در سال گذشته احداث شد که در سال ۹۷ به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بابیان اینکه کل بودجه مصوب سال ۹۶ در حوزه فنی و اجرایی ۷۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده که تاکنون مبلغ ۲۶ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال آن تخصیص یافته، افزود: یک هزار و ۱۰۰ مترمربع فضاهای اداری شامل ساختمان صنعت، معدن و تجارت جیرفت، ساختمان راه و شهرسازی عنبرآباد، مجتمع اداری شهرستان فاریاب و ثبت احوال ها و بخشداری های شهرستان های جنوبی در سال ۹۶ احداث شده است.

ساردوئی درخصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در جنوب کرمان بیان کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر ۶هزار و ۳۴۰ واحد بوده که تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح شده و یک هزار و ۷۶۷ واحد آماده افتتاح است که جشن اختتامیه مسکن مهر در دهه فجر سال ۹۷ برگزار می شود.

او با اشاره به تخصیص ۴۴۲ تن قیر رایگان به شهرداری جیرفت از سوی اداره عمران و بهسازی شهری جنوب کرمان اظهارکرد: ۲ جلسه ستاد استانی در این معاونت برگزارشده و تعداد ۳۰ پرونده در حوزه بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی اعتبارات تسهیلات دریافت کردند، همچنین دو جلسه مشترک با سپاه پاسداران برای اجرایی شدن تفاهم نامه مشترک با بسیج سازندگی برگزارشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.