| کد خبر: 169250 |

◄ تسطیح راه‌های آسفالته ملایر

870 کیلومتر از شانه راه‌های آسفالته ملایر تسطیح شدند.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر از تسطیح 870 کیلومتر از شانه راه‌های آسفالته محورهای مواصلاتی این شهرستان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، جواد نگاهداری به عملیات تسطیح جاده به منظور افزایش ایمنی خودرو‌های عبوری به منظور حفاظت و جلوگیری از تخریب رویه آسفالت اشاره و گفت: همچنین در این مدت شن‌ریزی، رگلاژ، تسطیح و کوبیدن راه‌های شنی روستایی به طول 52 کیلومتر انجام شد.

وی افزود: با توجه به گشت‌های انجام‌شده از سوی پرسنل این اداره و شناسایی مسیرها و اجرای عملیات ایمن‌سازی راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان ملایر، حدود 3 هزار مترمکعب اصلاح و خاکریزی نقاط پرتگاهی انجام‌شده است.

نگاهداری در ادامه به اهمیت خط‌کشی راه‌های آسفالته در محورها اشاره کرد و بیان کرد: در راستای تردد ایمن در جاده‌های شهرستان ملایر خط‌کشی راه‌های آسفالته در مسافتی به طول 5/220 کیلومتر انجام‌شده است.

ریس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر، ادامه داد: در فصل بهار همچنین لکه‌گیری با آسفالت گرم به مقدار 1885 متر مربع و به ضخامت پنج سانتیمتر و همچنین اصلاح قیر زدگی راه‌های آسفالته به طول 60 متر مربع در حوزه استحفاظی شهرستان ملایر انجام‌شده است.

نگهداری به سایر اقدامات انجام‌شده از جمله روکش راه‌های شریانی و اصلی، آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، زه‌کشی و دریواسیون پل‌ها، ریزش‌برداری، پاک‌سازی سطح راه از لاشه حیوانات، احداث، تعریض و تنقیه و لایروبی پل‌ها اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات موجب افزایش ضریب ایمنی در جاده‌ها شده و به طور چشمگیری در کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای موثر است.

وی در ادامه به اجرای پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر در حوزه استحفاظی ملایر به مقدار بیش از هزار و 450 کیلومتر اشاره کرد و گفت: راهداری توجه ویژه ای در حوزه نگهداری محورهای مواصلاتی این شهرستان درراه‌های شریانی، اصلی و فرعی و راه‌های روستایی دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.