| کد خبر: 168948 |

◄ رشد محسوس پرواز و پذیرش مسافر در فرودگاه‌های مازندران

پرواز و پذیرش مسافر در فرودگاه های مازندران رشد محسوس داشته است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از رشد 25 درصدی تعداد پروازها و نیز افزایش 30 درصدی اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه‌های این استان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران، سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان این خبر را در دیدار با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری اعلام کرد.

وطن‌خواه همچنین به انجام پروژه‌های مختلف از جمله توسعه اپرون، عملیات آماده‌سازی سایت کمک ناوبری، تملک اراضی، برطرف کردن موانع پروازی، جمع‌آوری دکل‌های برق فشار قوی، تکمیل ترمینال مستقبلین و مشای عین و همچنین توسعه ترمینال اشاره کرد و افزود: سال گذشته اعتباری بالغ‌بر حدود 30 میلیارد تومان در فرودگاه‌های استان هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی و شروع عملیات پروازی شرکت هواپیمایی جدید بومی که پایگاه آن در فرودگاه ساری خواهد بود، شاهد توسعه خطوط و ایجاد مسیرهای جدید پروازی باشیم.

آیت الله طبرسی، امام جمعه ساری نیز با ابراز خرسندی از روند توسعه فرودگاه‌های استان و اقدامات انجام‌شده برای افزایش پروازها و توسعه فرودگاه‌های استان گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان آماده هرگونه کمک و همراهی با فرودگاه هاست.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در آینده شاهد افزایش پرواز در مسیرهای هوایی مازندران و انجام پروازهای باری و تجاری در استان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.