| کد خبر: 168776 |

نقاط حادثه خیز ایلام - ملکشاهی تا مهرماه حذف می شوند

فرماندار ملکشاهی گفت: با توجه به کوهستانی بودن مسیر ایلام به ملکشاهی و با همراهی مسئولان اداره راه تمامی نقاط حادثه خیز این مسیر تا مهرماه سال جاری ایمن سازی می شوند.

تین نیوز

فرماندار ملکشاهی گفت: با توجه به کوهستانی بودن مسیر ایلام به ملکشاهی و با همراهی مسئولان اداره راه تمامی نقاط حادثه خیز این مسیر تا مهرماه سال جاری ایمن سازی می شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد تاسمه روز سه شنبه در جریان بازدید از روند حذف نقاط حادثه خیز شهرستان گفت: 25 میلیارد ریال برای توسعه راه های اصلی شهرستان در بودجه امسال اختصاص یافته است.

وی افزود: تاکنون با 400 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری سه نقطه اصلی حادثه خیز در مسیر ملکشاهی به ایلام حذف شده است.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه این روند با قوت ادامه خواهد یافت، تاکید کرد: بیش از 10 کیلومتر از مسیر ملکشاهی به ایلام بهسازی و شانه سازی شده و نقاط حادثه خیز آن تا پایان مهر ماه به طور کامل انجام می شود.

تاسمه یادآور شد: برای حذف نقاط حادثه خیز محور ملکشاهی به ایلام و ملکشاهی به مهران 15 میلیارد ریال تخصیص یافته که تا پایان مهرماه این محور های مواصلاتی به طور کامل مورد بهسازی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: توسعه راه های ارتباطی این شهرستان کلید توسعه و پیشرفت منطقه است و این مهم با اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان و استانی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ملکشاهی یکی از افتخارات شهرستان را میزبانی زائران اربعین حسینی ذکر کرد و گفت: پذیرایی از زائران اباعبدالله الحشین (ع) توفیق بزرگی است و تمام تلاش خود را برای توسعه راه ایلام – ملکشاهی – مهران به عنوان یک راه اصلی و شریانی به کار خواهیم گرفت.

در طول چند سال اخیر محور ایلام – ملکشاهی –مهران به عنوان یک محور موازی و راه دوم دسترسی به مرز مهران مورد توجه مسئولان استانی و ملی قرار گرفته که امید است با توسعه این محور شهرستان ملکشاهی نیز بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

شهرستان ملکشاهی دارای 100 کیلومتر راه فرعی و 70 کیلومتر راه روستایی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.