| کد خبر: 168683 |

◄ صدور الکترونیکی صورت وضعیت پیمانکاران در بندر نوشهر

صورت وضعیت پیمانکاران در بندر نوشهر الکترونیکی صادر شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از صدور الکترونیکی صورت وضعیت پیمانکاران و مشاوران در سامانه تخصصی بندر نوشهر از ابتدای تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی مازندران، محمدتقی انزان‌پور گفت: در راستای اجرایی نمودن مفاد بندهای ب و پ ماده ۶۷ قانون برنامه توسعه ششم، سیاست‌های کلان دولت و سازمان بنادر و دریانوردی، با تلاش‌های مستمر همکاران بخش فنی، این اداره‌کل موفق به اجرایی نمودن سامانه جامع مدیریت پروژه در بندر نوشهر (CPMS) شد.

 وی بابیان اینکه نخستین صورت وضعیت الکترونیکی صادرشده در این اداره‌کل مربوط به پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های بندر نوشهر با مبلغی بالغ‌بر ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد خواستار توجه و تلاش جدی کلیه همکاران در راستای کاهش فرآیندهای اداری و حذف فیزیکی اسناد مالی مرتبط با پروژه‌های عمرانی شد.

 انزان‌پور با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی مبنی بر لزوم توسعه دولت الکترونیک ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن سامانه جامع مدیریت پروژه (CPMS)، ضمن صرفه‌جویی در زمان رسیدگی صورت وضعیت‌ها و کاهش هزینه‌های صدور و نگهداری اسناد کاغذی، مطالبات اشخاص ذی‌نفع در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفته و گام‌های مؤثری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سامانه‌های الکترونیکی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان برداشته شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.