| کد خبر: 168669 |

◄ سقوط 500 تومانی نرخ ارز پس از تصمیم جدید دولت + جدول قیمت‌ها

به دنبال تصمیم ارزی که در جلسه روز گذشته هیات دولت گرفته شد نرخ دلار در بازار آزاد با حدود 500 تومان کاهش به هشت هزار و 500 تومان رسید.

تین نیوز

به دنبال تصمیم ارزی که در جلسه روز گذشته هیات دولت گرفته شد نرخ دلار  در بازار آزاد با حدود 500 تومان کاهش به هشت هزار و 500 تومان رسید.

به گزارش تین‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود 175 هزار تومان کاهش به دو میلیون و 801 هزار تومان رسید  و یورو با 6.25 درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 9 هزار و 925 تومان رسید.

پس از تصمیم ارزی دولت مبنی بر انجام معاملات ارزی میان واردکنندگان و صادرکنندگان با نرخ توافقی، بازار آزاد سکه و ارز  به این موضوع واکنش نشان داد.

بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی،نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب دو میلیون و 750 هزار تومان، یک‌میلیون و 470 هزار تومان، 785 هزار تومان و 423 هزار تومان معامله شد.

3 تیر

در بازار امروز ارز نیز نرخ بیشتر ارزها با کاهش روبرو بود. پوند انگلیس به یازده هزار و 264 تومان، درهم امارات به دو هزار و 317 تومان، لیر ترکیه به یک هزار و 823 تومان، یوان چین به یک هزار رو سیصد تومان ، دلار استرالیا به شش هزار و سیصد تومان، روپیه به  یک هزار و 250 تومان رسید.

3 تیر

این در حالی است که نرخ دلار مبادله‌ای با دو درصد افزایش به چهار هزار 252 توامن و نرخ ارز در بازار آزاد  تقریباً با 500 تومان کاهش به 8500 تومان رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.