| کد خبر: 168068 |

◄ بررسی دلایل افزایش تصادفات در خراسان شمالی

دومین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی به ریاست استاندار برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی به ریاست استاندار  برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: جلسات مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان مطابق آیین‌نامه اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که در سال ۸۸ مصوب شد می‌باشد و از یک سال و نیم قبل هم در وزارت راه و شهرسازی در همه حوزه‌های حمل و نقل (جاده‌ای، هوایی، ریلی، بنادر و غیره) به صورت جدی فعال و در سطح کشوری و استانی ورود پیدا کردند و منجر به تشکیل معاونت جدید در وزارت راه و شهرسازی به نام معاونت حمل و نقل گردید و متعاقب آن در سال جاری اداره حمل و نقل در این اداره کل تشکیل شده است.

او به مصوبات کلی جلسات برگزار شده مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان پرداخت و اضافه کرد: در سال ۹۶ تعداد ۸ جلسه برگزار شده است که حاصل این جلسات ۵۰ مصوبه بوده که این مصوبات خروجی‌های خوبی هم داشته است.

مصطفی‌زاده به علل افزایش تصادفات در استان اشاره کرد و افزود: باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه‌یابی کنیم و این کار می‌تواند با گرفتن یک مشاور بی‌طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود.

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات در استان باشیم و یکی از کارهایی که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند فرهنگ‌سازی بیشتر در بین مردم است و البته این فرهنگ‌سازی را می‌توانیم از خود مدیران دستگاه‌ها آغاز کنیم.

در پایان لازم به یادآوری است در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵، ۳۰.۵ درصد افزایش تصادفات در استان خراسان شمالی گزارش شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.