| کد خبر: 168018 |

افشانی

◄ شهردار تهران، اولویت پروژه‌های عمرانی را مشخص کرد

اولویت شهرداری با توجه به کمبود بودجه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است مگر این‌که اثبات شود پروژه‌ای از پایه اشتباه است.

تین نیوز

صبح امروز مراسم تودیع پیروز حناچی و معارفه ایرج معزی به‌عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور سید محمدعلی افشانی شهردار تهران انجام شد.

افشانی در این مراسم با تأکید بر اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: اولویت شهرداری با توجه به کمبود بودجه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است مگر این‌که اثبات شود پروژه‌ای از پایه اشتباه است.

شهردار تهران در ادامه با اشاره‌ به اهمیت معاونت عمرانی گفت: این تصور را نداشته باشیم که تنها مدیران فنی متوجه تغییرات و روند یک پروژه هستند درحالی‌که مردم بهتر پیگیر هستند. مردم قبلاً روند ساخت پل‌ها و پروژه‌ها را دیدند و همه این‌ها شاخصی برای سنجش عملکرد مدیران از نگاه مردم است. مردم بین هیچ دوره مدیریتی تفاوتی قائل نیستند و معیار قضاوت خود را عملکرد مدیران قرار می‌دهند.

او با اشاره به برنامه پیشنهادی خود برای شهرداری تهران که پیش‌ از این به شورای شهر ارائه‌شده بود، گفت: برنامه من دو محور اساسی داشت؛ ارتقا کیفیت زندگی مردم و ایجاد رضایتمندی برای شهروندی که این شاخص معیار من برای سنجش عملکرد مدیران است. من خوشبختانه با تمام جزئیات کار در تهران آشنا هستم. می‌دانم دقیقاً اوضاع‌واحوال شهرداری به جزئیات چطور است. پس‌کاری کنیم که رضایت مردم حاصل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.